Macadamia-nødder
Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 01-08-04 21:44

Hej!

Nogen der ved om man i Øst/Syd/Sønderjylland kan få Macadamia-nødder til
rimelige priser? Jeg har lige set dem i Metro som udgående vare til 37,-
kroner for en lille dåse

Eller pr. post-ordre til en ok pris....

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 01-08-04 23:33

"Jan G. Nielsen" skrev

> Nogen der ved om man i Øst/Syd/Sønderjylland kan få Macadamia-nødder til
> rimelige priser? Jeg har lige set dem i Metro som udgående vare til 37,-
> kroner for en lille dåse

Det overholder desværre ikke helt dine kriterier, men kommer du over grænsen
så smut i den tyske Aldi. Der har de (efter min mening) de bedste af
slagsen, og de koster vist 10-15 kroner for en pose.

Mvh Anders

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 06-08-04 20:03

A. Hagstrøm wrote:

> Det overholder desværre ikke helt dine kriterier, men kommer du over grænsen
> så smut i den tyske Aldi. Der har de (efter min mening) de bedste af
> slagsen, og de koster vist 10-15 kroner for en pose.

Jeg kigger på det