iPod Mini hos Fona, var nogen der?
Fra : Henrik Münster

Dato : 24-07-04 13:26

Var der så nogen af jer, der var til præsentation af iPod Mini hos Fona
i nat?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Nis sarup

Dato : 24-07-04 18:39

Jeg kender en der var. Er det godt nok? ;)

On 2004-07-24 14:25:39 +0200, "Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> said:

> Var der så nogen af jer, der var til præsentation af iPod Mini hos Fona i nat?

--
Nis Sarup http://www.nis.sarup.dk/

Telepathetic (adj.); Being such a loser that you can be spotted a mile away.

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-07-04 22:46

In article <cdu6qv$13al$2@news.cybercity.dk>,
Nis sarup <myfirstname@mylastname.dk> wrote:

> Jeg kender en der var. Er det godt nok? ;)

Kan du skaffe hans autograf?

OK. Mit spørgsmål var måske lidt kort. Jeg ville gerne høre lidt om,
hvordan det gik. Var der sort af mennesker? Blev iPod Mini revet væk?
Var det også lidt hyggeligt med lidt Mac-stemning? Eller mødte der kun
to personer op, så Fona måtte lukke med de fleste iPod Mini usolgte?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 24-07-04 23:30

> [...]
> Var det også lidt hyggeligt med lidt Mac-stemning? Eller mødte der kun
> to personer op, så Fona måtte lukke med de fleste iPod Mini usolgte?
læste lige på mediamac.dk at 20 min. før var der 80 mennesker i kø, og
alt er udsolgt :) men hvad det er jo næsten tomt, i Japan var der 1500
mennesker :))

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-07-04 10:02

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> læste lige på mediamac.dk at 20 min. før var der 80 mennesker i kø, og
> alt er udsolgt :) men hvad det er jo næsten tomt, i Japan var der 1500
> mennesker :))

Der er vist nok muligheder i morgen, når Office Line i København - efter
sigende - genåbner efter ombygning. Jeg hørte det, da je var på stedet
forleden. Min de har tilsyneladende ikke haft tid til at opdatere deres
hjemmeside i forhold til begivenheden, så det er svæt at få rygterne
bekræftet.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt