Champignons fra køleskab.
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 23-07-04 16:52

Mit køleskab er næsten nede på frysepunktet, og jeg tror nok at de
champignins jeg lige har taget ud og skåret i stykker har ligget der fra
mandag eller tirsdag. Selvom de ikke er kridhvide er de pænt lyse,
de er ret runde ikke noget med at de bare har begyndt at åbne sig.

Lamellerne er måske lidt mørke, men i hvert fald ikke rigtig mørkebrune,
så det jeg er i tvivl om er tidsrummet - hvor længe man bare kan opbevare
dem, når de hverkan er kogt eller stegt.

Hvor længe ville I mene, at man kan have dem i køleskab? Jeg vil meget
gerne bruge dem til en pandesovs lige nu.

Hilsen Ruth