1. generations AirPort
Fra : Morten Lind

Dato : 23-07-04 11:10

Hej
.....véd godt, jeg spørger dumt, men jeg tør ikke prøve mig frem.

Hvor og hvordan sætter jeg mit AirPortkort i min PowerMac G4,
DigitalAudio?

Har prøvet support og specifikationer hos Apple, men kan ikke finde
det

På forhånd tak fra
M.

Fra : nospam

Dato : 23-07-04 11:58

Pærenemt, åben maskinen og gør sådan:
http://www.info.apple.com/usen/cip/html/g4ge/g4gbenet-airport-cip.mov.html

Eller læs her:
http://www.info.apple.com/usen/cip/pdf/g4/airportcard.pdf

- eller som der står i Mac Help: If you have Internet access, you can find
instructions for installing an AirPort card at www.apple.com/support. Enter
"Installing an AirPort card" in the Search Apple Support field.

Når du søger står der nederst på svar-siden: Power Mac G4 (Digital
Audio/Gigabit Ethernet): Installing or Replacing the AirPort Card osv.

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-8000 Aarhus, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : nospam

Dato : 23-07-04 12:05

> Pærenemt, åben maskinen og gør sådan:

Med kortet i den ene hånd leder du efter et sted, hvor kortet kan proppes i.
Hvis der er noget, som ligner et lille antennestik i nærheden, er du på
sporet... Hvis det føles forkert (modstand) når du propper det i, så vend
det om. Sæt antennestikket på og put kablet ind i hakket i alu buret. Voila!

Da jeg pakkede mit Airport ud, gjorde jeg som beskrevet herover. Det er jo
en Mac og dermed ikke nødvendigt at læse manualer...

I princippet )

mvh Mikael Kern

Fra : Morten Lind

Dato : 23-07-04 13:38

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Da jeg pakkede mit Airport ud, gjorde jeg som beskrevet herover. Det er jo
> en Mac og dermed ikke nødvendigt at læse manualer...

Rigtigt Mikael......syntes bare, det var sådan en "sjov" skinne, der
gjorde modstand, men tak for hjælpen og lænken
M.

Fra : Morten Lind

Dato : 23-07-04 13:36

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> http://www.info.apple.com/usen/cip/html/g4ge/g4gbenet-airport-cip.mov.html

Tak - det var også, hvad jeg regnede med - turde bare ikke presse
M.