iPod mini i Fona
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-07-04 19:12

Fona har en annonce i Århus Onsdag.
iPod mini ankommer 24. juli kl.10.00
Begrænset antal 40 stk, til 2.199.- og kun 1 pr. kunde.
Derefter er prisen 2.999,-

M.v.h
Niels

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-07-04 20:15

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote:

> Fona har en annonce i ?rhus Onsdag.
> iPod mini ankommer 24. juli kl.10.00
> Begr?nset antal 40 stk, til 2.199.- og kun 1 pr. kunde.
> Derefter er prisen 2.999,-

3K? de må have spist søm...

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-07-04 20:18

In article <40fd608d$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> [...]

> Fona har en annonce i Århus Onsdag.
> iPod mini ankommer 24. juli kl.10.00
> Begrænset antal 40 stk, til 2.199.- og kun 1 pr. kunde.

Hva'ba? Prisen er da kr. 2.099,- hos Apple Store. Og med al respekt for
moms, told, fragt og avance, så har jeg svært ved at få $249 til at
blive til kr. 3.000,- med dagens lave dollarkurs. Det må simpelthen være
en fejl, at prisen skal så højt op. Men prøv at gemme noget
dokumentation til senere. Det kunne være sjovt at se, hvad
Forbrugerrådet vil sige. De gør jo meget for, at forretninger ikke
skilter med kunstigt høje før-priser. Hvad nu, når man laver en kunstigt
høj efter-pris?
TDC butikker lavede vist samme nummer, da Palm Zire kom frem. De
solgte den til kr. 995,- som en særlig julepris. Efter jul skulle den
koste kr. 1.500,-. Jeg har godt nok ikke forsket i det, men i
betragtning af, at alle almindelige, danske on-line-pc-forhandlere havde
den til kr. 900,- eller deromkring som normalpris, så tvivler jeg meget
på, at den nogensinde kom derop.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-07-04 20:26

Niels Jacobsen wrote:
> Fona har en annonce i Århus Onsdag.
> iPod mini ankommer 24. juli kl.10.00
> Begrænset antal 40 stk, til 2.199.- og kun 1 pr. kunde.
> Derefter er prisen 2.999,-

Og så ser jeg lige at der står med småt, at Fona's prisgaranti ikke
gælder iPod mini, i det annoncerede tilbud.

M.v.h
Niels

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-07-04 20:31

Niels Jacobsen wrote:
> Og så ser jeg lige at der står med småt, at Fona's prisgaranti ikke
> gælder iPod mini, i det annoncerede tilbud.

Præcisering: Det er åbenbart prisen på 2.999,- der ikke er prisgaranti
på. Det er ihvertfald der stjernen * står, der henviser til det med
småt.

M.v.h
Niels