Død Airport?
Fra : JKH

Dato : 19-07-04 23:06

Hej,

Jeg har en Airport base (den første hvide) og her til aften (for ca. tre
fortvivlede timer siden) mistede jeg forbindelsen til basen fra min 12" PB
(nyeste model med 10.3.4). En anden bærbar i huset, 12" iBook, havde heller
ikke forbindelse længere.

Jeg kan ikke se netværket længere i min Airport-menu og jeg kan ikke komme i
kontakt med basen via "AirPort Admin Utility".

Kort sagt virker basen død
Dioden i midten lyser som den skal, men der er ingen aktivitet på
side-dioderne.

Jeg har prøvet at tage strømmen til den og også at reset'e den med en
papir-clips, men lige meget hjælper det.

Alle ideer bliver mødt med åbne arme og et håbefuldt sind.

:-|

/Jan

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-07-04 05:33

JKH <nospam@anywhere.com> wrote:

> [...]
> papir-clips, men lige meget hjælper det.
>
> Alle ideer bliver mødt med åbne arme og et håbefuldt sind.

Jeg har oplevet nøjagtig det samme og trods alle tricks lykkedes det
mig ikke at få liv i den igen, hvorfor jeg solgte den som reservedele og
købte en ny Extrem som har kørt upåklageligt snart meget længe.

Johnny Louis

Fra : Ben Knudsen

Dato : 20-07-04 11:44

Tjek dette link:

http://airport.itiot.dk/

Mvh Ben

bendatafjerndette@postman.dk (johnny louis) on tirsdag 20. juli 2004 at

Fra : JKH

Dato : 20-07-04 16:24

Tak, Ben. Det lyder som en udvej. :-|

/Jan

Fra : Michael Holm

Dato : 20-07-04 21:58

> [...]

> papir-clips, men lige meget hjælper det.
>
> Alle ideer bliver mødt med åbne arme og et håbefuldt sind.

er den også koblet på en adsl router ? så kan du prøve at genstarte
denne...

hvad med at forbinde til den via ethernetledning ?
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk