mail og digital signatur
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 19-07-04 22:47

Det virker i Safari, Explorer og Mozilla, men hvordan sælen var det nu
jeg fik Mail til at kunne sende digitalt signerede beskeder?

venlig hilsen

Martin

(Min 2 mdr. gamle iBooks HD gik helt ned, og en ny måtte i. Pisse
irriterende med alt det, der skal læses ind igen. Heldigvis kunne jeg
redde min brugermappe, men det var jo ikke alt ;-( - For øvrigt synes
konen det er for dårligt at Apple ikke sørger for, at alt, hvad reddes
kan kommer med over på den nye disk. For os brugere er det jo ofte mange
timer der skal til, før alt fungerer efter hensigten.)

-- and don't forget to boogie