Extern HD til Mac og PC
Fra : IceKiller

Dato : 17-07-04 19:23

Jeg har en 250 Gb extern HD USB / Firewire, som er koblet til min PC med Win
XP Pro.

HD er formattet til Fat32 - Kan den læses af MAC

Eller det håbløst

Mike

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-07-04 19:47

IceKiller - icekiller@e-boks.dk on 17/07/04 20:22 wrote:

> Jeg har en 250 Gb extern HD USB / Firewire, som er koblet til min PC med Win
> XP Pro.
>
> HD er formattet til Fat32 - Kan den læses af MAC
>
> Eller det håbløst

Det skulle ikke være noget problem.

--
/peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-04 20:06

IceKiller <icekiller@e-boks.dk> wrote:
> Jeg har en 250 Gb extern HD USB / Firewire, som er koblet til min PC med Win
> XP Pro.

> HD er formattet til Fat32 - Kan den l?ses af MAC

ja du kan både læse og skrive til FAT32, men filsystemet understøtter
ikke tilladelser - 10.3 kan osse læse NTFS, men ikke skrive til NTFS.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).