Peugeot 407 skærmskåner
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-07-04 22:46

Jeg sidder og kigger lidt på Peugeots hjemmesider i forskellige lande. I
Frankrig har jeg fundet en skærmskåner, som virker fint med Windows oppe
på mit arbejde. Jeg har nu prøvet at hente OS X versionen og får en fil
med navnet "407scv_setup_mac0SX".
Mac OS X kalder den et dokument. Klikker jeg på den, bliver jeg
spurgt om, hvilket program den skal åbnes i. Jeg har bl.a. prøvet
Stuffit Expander uden effekt. Er der ikke tale om et program, som skal
installere skærmskåneren? Hvordan tvinger jeg den til at starte som et
program?

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-07-04 11:29

> [...]
> Stuffit Expander uden effekt. Er der ikke tale om et program, som skal
> installere skærmskåneren? Hvordan tvinger jeg den til at starte som et

Prøv denne:
<http://www.peugeot-avenue.com/modeles/particulieres/407_v2/goodies/407_
osx.sit>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-07-04 22:25

> Prøv denne:
> <http://www.peugeot-avenue.com/modeles/particulieres/407_v2/goodies/407_
> osx.sit>

Tak for forslaget, men jeg har den desværre allerede. Det kunne du ikke
vide, og jeg skulle måske have nævnt det. Jeg ville bare gerne variere
med den anden, som er lidt mere tjekket. Peugeot har ellers ikke været
heldige med deres skærmskånere til Mac OS X. Den, du nævner, var
beskyttet med kodeord i starten, så man kunne ikke åbne den, når man
havde hentet den.
--
Henrik Münster
Esbjerg