Scootertræf i/ved Randers!=)
Fra : Gundersen

Dato : 06-05-01 02:35

Hej

Jeg overvejer meget at afholde et scooter træf i/ved Randers (i
hvertfald i (midt)jylland ).

Jeg vile bare høre om det er noget der er nogle der har interesse inden
for! =)
altså om der er nogle der gider at møde op! =)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : LaLLe

Dato : 06-05-01 19:21

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> wrote in message
> [...]
> for! =)
> altså om der er nogle der gider at møde op! =)
hvis det ikke er meget længere væk end randers tror jeg næsten at jeg kan
garantere et par stykker inklusiv mig selv

stalker @ gu ved hvad den kører (stærkt)

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-05-01 21:12

> [...]
> for! =)
> altså om der er nogle der gider at møde op! =)

Mon ikke jeg kunne samle nogle stykker her fra Aalborg, der gerne ville med.
Jeg er ihvertfald med på den værste !

Hilsen Thomas

Fra : Gundersen

Dato : 06-05-01 22:22

Hejsa!

> Mon ikke jeg kunne samle nogle stykker her fra Aalborg, der gerne ville med.
> Jeg er ihvertfald med på den værste !

Det lyder da foreløbig fedt! =)

Lalle.... Hvor bor du da ca???

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : LaLLe

Dato : 07-05-01 19:51

> Hejsa!

> Det lyder da foreløbig fedt! =)
>
> Lalle.... Hvor bor du da ca???
ca i viborg. så der er et stykke til randers. men hvis der er folk fra
ålborg som er friske, ja så har jeg sgu ikke langt

stalker @ 5000 km/t service (hvis bare de vidste hvad der var tilbage som
skulle serviceres) LOOL

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 07-05-01 20:06

LaLLe wrote:

> stalker @ 5000 km/t service (hvis bare de vidste hvad der var tilbage som
> skulle serviceres) LOOL

??

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : LaLLe

Dato : 08-05-01 18:31

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> wrote in message

> ??
at der ikke er særlig meget originalt tilbage. mekanikeren ville lige
undersøge om det kunne lade sig gøre at få et nyt batteri på garantien.
mystisk at det bliver så hurtigt afladet, når det skal trække en 47 mm
sport.

LaLLe
Stalker @ mystiske ruller, som passer og passer ik

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-05-01 21:14

LaLLe skrev i meddelelsen ...

> [...]
>undersøge om det kunne lade sig gøre at få et nyt batteri på garantien.
>mystisk at det bliver så hurtigt afladet, når det skal trække en 47 mm

Batteriet på min stalker bliver også tappet ret hurtigt hvis jeg bruger
elstarteren ( har været nødvendig da kickstarter tandhjulet har mangler 6
tænder! )

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-01 23:01

> ca i viborg. så der er et stykke til randers. men hvis der er folk fra
> ålborg som er friske, ja så har jeg sgu ikke langt

Åhh hold op. Jeg skal nok køre den nye scooter hjem fra Silkeborg (til
Aalborg)
på lørdag.. Det bliver en LANGGG tur !

Hilsen Thomas

Fra : Gundersen

Dato : 08-05-01 22:12

Hej Thomas!

> Åhh hold op. Jeg skal nok køre den nye scooter hjem fra Silkeborg (til
> Aalborg)
> på lørdag.. Det bliver en LANGGG tur !

Det var da også et sted at købe den! =)
Har i ikke forhandlere i Aalborg? *GG*