Opgradere til 10.3
Fra : Christian Bech

Dato : 09-07-04 09:44

Jeg skal lige til at opgradere 10.2 til 10.3. Read me-filen nævner ikke
noget om, at det skulle være nødvendigt at starte op fra cd'en. Kan det
være rigtigt?

--
Christian

Fra : Morten Lind

Dato : 09-07-04 11:01

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Jeg skal lige til at opgradere 10.2 til 10.3. Read me-filen nævner ikke
> noget om, at det skulle være nødvendigt at starte op fra cd'en. Kan det
> være rigtigt?

Ja, den er go´ nok
Den åbner selv og spørger dig, om der skal genstartes(for at påbegynde
installationen).
M.

Fra : Christian Bech

Dato : 09-07-04 11:05

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Ja, den er go´ nok
> Den åbner selv og spørger dig, om der skal genstartes(for at påbegynde
> installationen).

Tak. Endnu engang priser jeg mig lykkelig over OS9's død.

--
Christian

Fra : Lars Wiberg

Dato : 09-07-04 18:10

"Christian Bech" <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote in message

> Tak. Endnu engang priser jeg mig lykkelig over OS9's død.

OS9 vil sent blive savnet :)

Er der nogen der har haft held til at lege med Tiger? Og hvad har man
oplevet?

--
Lars