Kan man indbygge Bluetooth i Ibook?
Fra : Leon Jessen

Dato : 06-07-04 11:27

Hejsa,

Det drejer sig om en Ibook G3/900/12".
Ligessom man kan sætte Airport kort i, kan det så lade sig gøre at sætte
bluetooth i internt?

--
Mvh. Leon Jessen
email@mit_navn_med_små_bogstaver_ud_i_et.dk

Fra : No1

Dato : 06-07-04 11:42

> Det drejer sig om en Ibook G3/900/12".
> Ligessom man kan sætte Airport kort i, kan det så lade sig gøre at sætte
> bluetooth i internt?

Nej. Ikke svjv.

Hvis det skulle være kunne man måske indbygge en USB dongle, hvis man
kan finde plads til den, men det er nok for besværligt og dyrt ift. at
skifte den ud med en G4 med indbygget bluetooth.

iBook G4 har plads til et bluetooth modul, som skal bestilles sammen med
computeren.

Fra : Tom

Dato : 06-07-04 12:26

Det koster 3-500 kroner at købe sådan en Usb dims..

http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=4263&vare_id=193481
(macxpresss)

Og så kan alle køre blutooth..
Tjek lige om du kan nøjes med Irda !! ( hvis det er bare er din telefon..)
Skal du bruge isync.. Skal det jo være isync..

Fra : Leon Jessen

Dato : 06-07-04 12:35

> [...]
> Tjek lige om du kan nøjes med Irda !! ( hvis det er bare er din telefon..)
> Skal du bruge isync.. Skal det jo være isync..

Fino - taxa!
Jeg anskaffer mig sådan en fætter - tak for hjælpen

Fra : Peter Kiil

Dato : 06-07-04 20:02

Tom - nospam@fakemail.dk on 06/07/04 13:25 wrote:

> Tjek lige om du kan nøjes med Irda !! ( hvis det er bare er din telefon..)
> Skal du bruge isync.. Skal det jo være isync..

En iBook har ikke nogen IR-port.
--
/peter

Fra : Tom

Dato : 06-07-04 21:05

Foreslog lidt senere at der blev indkøbt sådan et USB kusine.. Der kan det
der blåtands pjat..

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-07-04 00:44

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Tjek lige om du kan nøjes med Irda !!

hvorfor skal han tjekke det - det er en non-option på en iBog.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).