Fissler trykkoger
Fra : Per P.

Dato : 05-07-04 20:37

Halløj

Mine mors Fissler Vitavi trykkoger har gjort sin pligt i mere end 15 år, men
nu er pakningen i låget ved at være træt. Og en ny pakning kan hun ikke
finde. Man skal jo være god ved sin mor, så jeg sagde at sådan en skal jeg
da nok finde til dig. Jeg har også fundet en, men det er via ebay i
Tyskland. Jeg har ikke kunne støve en op her i landet.

Så er der en der kan hjælpe mig med at glæde min mor med en ny pakning til
hendes elskede trykkoger så sig endelig til hvis du/i kender en forhandler
her i DK.

Jeg ved godt at dette måske ikke har så meget med kultur og mad og drikke at
gøre, men da det jo er et knap så kendt køkkenværktøj føler jeg mig fristet
til at ligge spørgsmålet her hvor der må være nogen der har kendskab til
det.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat: Puha, det var tæt på.........

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 06-07-04 00:56

On Mon, 5 Jul 2004 21:37:12 +0200, "Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk>
wrote:

>Så er der en der kan hjælpe mig med at glæde min mor med en ny pakning til
>hendes elskede trykkoger så sig endelig til hvis du/i kender en forhandler
>her i DK.

Scan-El i Århus, også kendt som Støvsugermagasinet, kan skaffe alt
mellem himmel og jord. Og Fissler optræder faktisk i deres
produkt-linksamling. http://www.scan-el.dk/

Men pakningen er sikkert lige så billigt at købe den over nettet fra
Tyskland eller USA, hvis den alligevel skal skaffes hjem.

KS

Fra : Per P.

Dato : 06-07-04 15:54

<kelds99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men pakningen er sikkert lige så billigt at købe den over nettet fra
> Tyskland eller USA, hvis den alligevel skal skaffes hjem.

Tak for hjælpen. Jeg har talt med dem, men de kan ikke levere en sådan. Jeg
blev henvist til Imerco og han bad mig kontakte en af de ældre
Imerco-butikker for det var ikke dem alle der kunne finde ud af det.

Det ender sgu nok med at blive en Tysker-løsning

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat: Har du noget plastisk metal? Jeg har slidt hul på motoren......