Skal man købe en iBook nu?
Fra : Henrik Münster

Dato : 30-06-04 20:52

Hvad er det nu, den hjemmeside hedder, hvor de vurderer, om man roligt
kan købe de forskellige modeller fra Apple, eller om man bør vente,
fordi der sikkert er en ny model lige på trapperne?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : No1

Dato : 01-07-04 12:38

> Hvad er det nu, den hjemmeside hedder, hvor de vurderer, om man roligt
> kan købe de forskellige modeller fra Apple, eller om man bør vente,
> fordi der sikkert er en ny model lige på trapperne?

Er det den på macrumors.com du tænker på?

http://buyersguide.macrumors.com/

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-07-04 20:08

No1 <nospamplz@removeentireaddress.mars> wrote:

> Er det den på macrumors.com du tænker på?
>
> http://buyersguide.macrumors.com/

Ja, det må være den. Tak for det. Jeg kan se, at vi skal vente med iMac
og iPod, men iBook kan man godt tillade sig at købe. Det ser ud til, at
de har glemt iPod Mini. Den er jeg ved at være lidt urolig ved at købe,
for man synes jo næsten, der snart må komme en med større harddisk, nu
hvor de findes.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-07-04 22:35

> men iBook kan man godt tillade sig at købe.

Jep du, gør det! De er så fine - få Blåtand indbygget!

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie