Sidste Mission??
Fra : Superdrive

Dato : 28-06-04 22:39

Ved ikk om det er gennemført..!! Men den sidste mission jeg klarede var
(chck out at th chck in) en mission som endte i lufthavnen... og nu aner jeg
simpelthen ikk hva jeg skal..!! Nogen der ved det

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-06-04 22:53

"Superdrive" <Nielsen_daniel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> simpelthen ikk hva jeg skal..!! Nogen der ved det

Når du står ved indgangen til lufthavnen skal du skynde dig til venstre, gå
lige ud et stykke vej (ca. 158 frames), få fat i en mikrofon og stille det
samme spørgsmål til alle i lufthavnen, blot denne gang informerer du om
hvilket spil det drejer sig om.

Mvh
Benjamin

Fra : Ding-Dong

Dato : 28-06-04 23:20

Laziter [9440] skrev i en meddelelse
> [...]

> samme spørgsmål til alle i lufthavnen, blot denne gang informerer du om

LOOOOOOOL

Fra : http://mame.lir.dk

Dato : 28-06-04 22:57

Og hva er det lige for et spil du snakker om ?

---

Fra : Superdrive

Dato : 29-06-04 08:41

"Superdrive" skrev i en meddelelse
Sorry, troede ikk det var nødvendigt... Men det er GTA vice city

Fra : http://mame.lir.dk

Dato : 29-06-04 11:10

> "Superdrive" skrev i en meddelelse
> Sorry, troede ikk det var nødvendigt... Men det er GTA vice city

Tyder heller ikke på det var nødvendig for kendere af spillet, hvilket jeg
helt klart ikke er, eneste jeg kender til det spil, var min nevø som
snakkede om det en gang.

Hygge

---