Apple Powerbook G4/1.25/512/15" og OS9
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 28-06-04 21:21

Er der nogen der ved om en sådan her kan boote fra OS9

MVH Jørgen Emborg

Fra : Peter Kiil

Dato : 28-06-04 21:21

Jørgen Emborg - emborg@tdcadsl.dk on 28/06/04 22:20 wrote:

> Er der nogen der ved om en sådan her kan boote fra OS9

Det kan den ikke.
--
/peter

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-06-04 05:47

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

>Det kan den ikke.

UPS ! Det må i så ikke fortælle min Powerbook, for den kan godt, og
det er netop ovenstående model.

Kim

Fra : Peter Kiil

Dato : 29-06-04 07:07

Kim Larsen - kimlarsen@mail.dk on 29/06/04 6:46 wrote:

> UPS ! Det må i så ikke fortælle min Powerbook, for den kan godt, og
> det er netop ovenstående model.

Så er din ikke en 1.25 ghz Alu Powerbook, for kan den ikke.
--
/peter

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-06-04 05:41

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

>Så er din ikke en 1.25 ghz Alu Powerbook, for kan den ikke.

Sorry jeg tog fejl, jeg har nemlig også en af de gamle 500 Mhz
modeller, og det er selvfølgelig den der kan. Checkede lige 1.25 Ghz
modellen, og den kan ikke.

Kim

Fra : Tom

Dato : 28-06-04 23:16

Der er en 1 Ghz og en 867 der kan resten ( der er nyere ) kan IKKE !!!
Så ingen LAP på den !?
Tom

http://theapplemuseum.com/index.php?id=tam&page=portable&subpage=pbg4