PowerBook som ekstern skærm
Fra : Anders Hedegren

Dato : 26-06-04 13:10

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at tilslutte en PowerBook som ekstern skærm til
en anden PowerBook (begge af nyere dato). Jeg mener jeg læste om nogen
der gjorde det engang, men kan ikke huske hvor. Ved nogen hvordan man
gør det? Det skal selvfølgelig ikke være sådan noget med remote desktop,
men som en rigtig ekstern skærm med udvidet skrivebord.

vh,
Anders

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-06-04 14:30

Anders Hedegren wrote:

> [...]
> gør det? Det skal selvfølgelig ikke være sådan noget med remote desktop,
> men som en rigtig ekstern skærm med udvidet skrivebord.

det vil jeg gerne høre om hvis du finder ud af det

JonB

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-06-04 16:20

Anders Hedegren - a@REMOVETHISNOWiceduck.com on 26/06/04 14:10 wrote:

> [...]
> gør det? Det skal selvfølgelig ikke være sådan noget med remote desktop,
> men som en rigtig ekstern skærm med udvidet skrivebord.

Jeg tror du har misforstået et eller andet. Jeg har aldrig hørt om at det
skulle kunne lade sig gøre.

--
/peter

Fra : Anders Hedegren

Dato : 27-06-04 00:29

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Jeg tror du har misforstået et eller andet. Jeg har aldrig hørt om at det
> skulle kunne lade sig gøre.

Den her tråd hos Spymac er inde på det:
http://www.spymac.com/forums/showthread.php?threadid=92127

Ved ikke om det ville kunne lade sig gøre mellem to PowerBooks.

Anders

Fra : Peter Kiil

Dato : 27-06-04 01:01

Anders Hedegren - a@REMOVETHISNOWiceduck.com on 27/06/04 1:28 wrote:

> Den her tråd hos Spymac er inde på det:
> http://www.spymac.com/forums/showthread.php?threadid=92127
>
> Ved ikke om det ville kunne lade sig gøre mellem to PowerBooks.

Det er muligt de snakker om det, men det lyder ikke som om det er specielt
realistisk. Løsningsforslaget går på at købe et video-in kort til
powerbook'en, men det giver næppe 2 skærmsfunktionalitet, højst mulighed for
at vise en dublet på powerbook skærmen.

--
/peter

Fra : Anders Hedegren

Dato : 27-06-04 01:27

> [...]

> realistisk. Løsningsforslaget går på at købe et video-in kort til
> powerbook'en, men det giver næppe 2 skærmsfunktionalitet, højst mulighed for

Ja, jeg har så småt også skrottet idéen. Kan være tiden er bedre brugt
på at tjene til en ekstern skærm.

Anders