Slik i metermål
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-06-04 21:07

Jeg har lovet at holde meterfest for en lille pige, der lige er blevet - ja,
gæt selv, hvor høj *S*

Har for måneder siden set slik, der var meterlangt - marshmallows på pind og
lakridsbånd.
Men butikken, hvor jeg så dem, har dem ikke og skaffer dem ikke hjem igen.

Er det nogen, der har set slik i metermål et sted i østjylland?

Mvh. Lisbeth

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-04 08:57

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> wrote in message
> [...]
> Men butikken, hvor jeg så dem, har dem ikke og skaffer dem ikke hjem igen.
>
> Er det nogen, der har set slik i metermål et sted i østjylland?

Metro måske, hvis du har kort.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-06-04 09:21

> Metro måske, hvis du har kort.

Har kort til Metro.
Men det var lige præcis butikken, der havde dem og ikke får dem igen

Prøver flere slikbutikker i dag, men har ikke tid til at prøve dem alle, så
hvis nogen lige kunne udpege en, der er værd at køre efter..... *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-04 10:09

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Har kort til Metro.
> Men det var lige præcis butikken, der havde dem og ikke får dem igen

Sukkerstokken ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-06-04 10:52

> Sukkerstokken ?

Den gav også minus
Frellsens chokolade gav heller ikke bonus.

Mvh. Lisbeth

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-06-04 12:44

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> writes:

> [...]
> Men butikken, hvor jeg så dem, har dem ikke og skaffer dem ikke hjem igen.
>
> Er det nogen, der har set slik i metermål et sted i østjylland?

Der plejer altid at være på diverse kræmmermarkeder, men finder du
ikke andet, så kan du da altid selv lave enten en karamel eller en
slikkepind der er en meter lang.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt