Farcry, kørt fast????
Fra : Pierre Roland

Dato : 23-06-04 14:27

Jeg er nået til banen "cooler" og er ved 3 check point, suplevel 1 og jeg
kan ikke komme vidre jeg, har dræbt alle skurkene, men kan ikke finde en vej
ud, HJÆÆÆÆLP mig.................

Pierre Roland

Fra : Peter T.

Dato : 24-06-04 14:24

Pierre Roland leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg er nået til banen "cooler" og er ved 3 check point, suplevel 1 og
> jeg kan ikke komme vidre jeg, har dræbt alle skurkene, men kan ikke
> finde en vej ud,

Der hvor du står, vil der være lidt ildkamp mellem trigens og nogle
soldater. Gem dig indtil den er overstået og du skubber vognen nedad
trappen. Bag vognen, som du bruger som dække, skyder du så de overlevende
i kontrolrummet til venstre. Du går hen og til venstre i rummet er der en
stor, rød switch, som du skal trykke på, for at få åbnet døren til
elevatoren inde i det store rum med det holografiske billede.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : GrillBillerDK

Dato : 25-06-04 11:39

Okay,, så er der flere måde at gennemføre den bane.

i det rum hvor man kan skubbe den vogn ned af trapperne.
der kan man også gå ind i det store rum hvor der har været nogle ildkampe,
og i den anden ende af lokalet er der en ventil man kan dreje på at hele
rummet bliver vandfyldt.
oppe i loftet er der et hul man kan følge hvor man ender i et rum hvor der
kommer et af de der kæmpe monster man lige skal havde nedkæmpet.
og derefter slutter banen når man når ind i et andet mindre rum.

Fra : Peter T.

Dato : 25-06-04 11:46

GrillBillerDK leverede følgende historie fra de varme lande:

> [...]
> ildkampe, og i den anden ende af lokalet er der en ventil man kan
> dreje på at hele rummet bliver vandfyldt.

Nej. Du er længere fremme på samme bane. Hvis du går ind og kigger i dine
saved games, og ser på screenshottet for checkpoint 3 (eller 4 om man vil),
kan du se, at der står sublevel 1 på væggen.