/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
Hvad koster vaccination + chipmærkning/tat~
Fra : Crazy Camilla


Dato : 22-06-04 15:34

Hej.

Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en hvalp? Hvad
er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne varierer, men jeg
vil gerne vide noget om niveauet.
Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?

Med venlig hilsen Camilla.



 
 
Pwh (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 22-06-04 16:47

Crazy Camilla wrote:
> Hej.
>
> Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en
> hvalp? Hvad er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne
> varierer, men jeg vil gerne vide noget om niveauet.
> Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?
>
> Med venlig hilsen Camilla.

Jeg har for nylig betalt 1029 Kr for sunhedscheck+vaccination+chipmærkning
af min hvalp, min dyrelæge mente ikke det var en god ide med tatovering
pgr at hunden skal i narkose hvis det ikke skal værer dyreplageri.
Jeg kunne da ikke forestille mig andet end at du vil få rabat ved et helt kuld hvalpe,
ring rundt til et par stykker i dit område og hør hvad de skal have.

/Jens



Charlotte Eglin (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Charlotte Eglin


Dato : 22-06-04 17:49

Hej Camilla

jeg kan forstå at det er blandingshvalpe, og der er det almindeligt at
køberne selv sørger for/ og betaler for chipning.

Venlig hilsen
Charlotte Eglin

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:40d8438a$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en hvalp?
Hvad
> er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne varierer, men jeg
> vil gerne vide noget om niveauet.
> Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?
>
> Med venlig hilsen Camilla.
>
>



Crazy Camilla (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Crazy Camilla


Dato : 22-06-04 20:04


"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse
news:40d862ef$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej Camilla
>
> jeg kan forstå at det er blandingshvalpe, og der er det almindeligt at
> køberne selv sørger for/ og betaler for chipning.
>
> Venlig hilsen
> Charlotte Eglin
>
> "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> news:40d8438a$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hej.
> >
> > Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en hvalp?
> Hvad
> > er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne varierer, men
jeg
> > vil gerne vide noget om niveauet.
> > Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?
> >
> > Med venlig hilsen Camilla.
> >
> >
>
>

Hej.

Ja, det er rigtig nok.
Men grunden til at jeg spørger er, at hvis vi ikke kan få hvalpene afsat, så
er der en dame vi kender der gerne vil formidle dem videre, men det vil hun
kun gøre hvis de er vaccinerede og enten tatoverede eller chipmærkede. Det
er derfor jeg spørger hvad det koster.

Med venlig hilsen Camilla.



Stine (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 23-06-04 09:42

Hej :)
Ret mig hvis jeg tager fejl, men du skriver >en dame der vil formidle dem
videre> hmm for mig lyder denne dame som en hundehandler. Køber hun så hele
kuldet eller resterne af det og sælger videre ??
Og hvorfor kan du ikke selv sørge for det ???
Måske det var en "detalje" du skulle have overvejet INDEN din hund fik
hvalpe - at hvad gør jeg hvis ikke de er solgt og flytter når de er 8 uger
????
Måske jeg har misforstået noget - det håber jeg.

Men ellers - er hvalpene under 8 uger skal de IKKE i fuld narkose for at
blive øretattoveret. Og ja, du får rabat ved at komme med flere hvalpe.
Henvend dig til din dyrlæge eller Dansk hunderegister.

Stine



"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:40d882dd$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse
> news:40d862ef$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Hej Camilla
> >
> > jeg kan forstå at det er blandingshvalpe, og der er det almindeligt at
> > køberne selv sørger for/ og betaler for chipning.
> >
> > Venlig hilsen
> > Charlotte Eglin
> >
> > "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> > news:40d8438a$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > Hej.
> > >
> > > Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en
hvalp?
> > Hvad
> > > er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne varierer, men
> jeg
> > > vil gerne vide noget om niveauet.
> > > Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?
> > >
> > > Med venlig hilsen Camilla.
> > >
> > >
> >
> >
>
> Hej.
>
> Ja, det er rigtig nok.
> Men grunden til at jeg spørger er, at hvis vi ikke kan få hvalpene afsat,

> er der en dame vi kender der gerne vil formidle dem videre, men det vil
hun
> kun gøre hvis de er vaccinerede og enten tatoverede eller chipmærkede. Det
> er derfor jeg spørger hvad det koster.
>
> Med venlig hilsen Camilla.
>
>



Crazy Camilla (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Crazy Camilla


Dato : 23-06-04 11:08


"Stine" <santippe@cityNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:cbbfp6$1ja6$1@news.cybercity.dk...
> Hej :)
> Ret mig hvis jeg tager fejl, men du skriver >en dame der vil formidle dem
> videre> hmm for mig lyder denne dame som en hundehandler. Køber hun så
hele
> kuldet eller resterne af det og sælger videre ??
> Og hvorfor kan du ikke selv sørge for det ???
> Måske det var en "detalje" du skulle have overvejet INDEN din hund fik
> hvalpe - at hvad gør jeg hvis ikke de er solgt og flytter når de er 8
uger
> ????
> Måske jeg har misforstået noget - det håber jeg.
>
> Men ellers - er hvalpene under 8 uger skal de IKKE i fuld narkose for at
> blive øretattoveret. Og ja, du får rabat ved at komme med flere hvalpe.
> Henvend dig til din dyrlæge eller Dansk hunderegister.
>

Hej.

Det er fordi min forældres hund skal have hvalpe. Det er et uheld. En
hanhund hoppede ind over hegnet og gik i gang med I-ved-nok-hvad.
Jeg har sagt at jeg vil gerne passe hvalpene indtil de er store nok til at
blive solgt. Men mine forældre er ret skeptiske - hvad nu hvis de ikke
bliver solgt, hvad gør vi så osv. Det er derfor jeg har undersøgt sagen og
fundet frem til en dame, der har et hundehjem, hvor hun kan have hunde
boende indtil hun finder et nyt hjem til dem. Det er gratis, hundene skal
blot være vaccinerede og enten tatoverede eller chippede. Så hvis ikke vi
selv kan få afsat hvalpene, så kan hun hjælpe os med det. Men jeg regner da
med at vi selv kan få dem solgt.

Med venlig hilsen Camilla.



Stine (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 23-06-04 15:47

OK. Så havde jeg misforstået noget :))

Jeg kunne forestille mig at de ville være lettere at få solgt hvis de er
mærket. vaccineret & dyrlægeattest.
Pris : tja, jeg synes 500,- er meget lidt - også i Jylland :)

Hvornår er de salgsklare ???
Betyder meget for hvordan salget går.

Stine

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:40d956a4$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Stine" <santippe@cityNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> news:cbbfp6$1ja6$1@news.cybercity.dk...
> > Hej :)
> > Ret mig hvis jeg tager fejl, men du skriver >en dame der vil formidle
dem
> > videre> hmm for mig lyder denne dame som en hundehandler. Køber hun så
> hele
> > kuldet eller resterne af det og sælger videre ??
> > Og hvorfor kan du ikke selv sørge for det ???
> > Måske det var en "detalje" du skulle have overvejet INDEN din hund fik
> > hvalpe - at hvad gør jeg hvis ikke de er solgt og flytter når de er 8
> uger
> > ????
> > Måske jeg har misforstået noget - det håber jeg.
> >
> > Men ellers - er hvalpene under 8 uger skal de IKKE i fuld narkose for at
> > blive øretattoveret. Og ja, du får rabat ved at komme med flere hvalpe.
> > Henvend dig til din dyrlæge eller Dansk hunderegister.
> >
>
> Hej.
>
> Det er fordi min forældres hund skal have hvalpe. Det er et uheld. En
> hanhund hoppede ind over hegnet og gik i gang med I-ved-nok-hvad.
> Jeg har sagt at jeg vil gerne passe hvalpene indtil de er store nok til at
> blive solgt. Men mine forældre er ret skeptiske - hvad nu hvis de ikke
> bliver solgt, hvad gør vi så osv. Det er derfor jeg har undersøgt sagen og
> fundet frem til en dame, der har et hundehjem, hvor hun kan have hunde
> boende indtil hun finder et nyt hjem til dem. Det er gratis, hundene skal
> blot være vaccinerede og enten tatoverede eller chippede. Så hvis ikke vi
> selv kan få afsat hvalpene, så kan hun hjælpe os med det. Men jeg regner
da
> med at vi selv kan få dem solgt.
>
> Med venlig hilsen Camilla.
>
>



x Vuf x (23-06-2004)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 23-06-04 17:48

Tue, 22 Jun 2004 21:04:04 +0200, Crazy Camilla wrote:

>Ja, det er rigtig nok.
>Men grunden til at jeg spørger er, at hvis vi ikke kan få hvalpene
>afsat, så er der en dame vi kender der gerne vil formidle dem videre,
>men det vil hun kun gøre hvis de er vaccinerede og enten tatoverede
>eller chipmærkede. Det er derfor jeg spørger hvad det koster.

Åh nej åh nej...
En hundehandler står parat til at overtage hvalpene, som I har født
op (forhåbentligt på gedigent hvalpefoder) så hun kan score kassen!

Hvorfor dog gå i panik? Jeg har da før haft hvalpene helt op til
9 mdr. og alligevel solgt godt!
De skal ikke vaccineres og chipmærkes før de er 12 uger. Nu har du
vist ikke fortalt, hvor gamle de er, eller hvad de er blandet af,
men I skulle gerne kunne få 1500,- for dem pr. stk.!

I må gerne maile mig, hvis der er noget, jeg kan hjælpe med.


--
Mvh Sonja sonpet@***pc.dk http://www.sonpet.dk/

Ser alt sort ud, kigger du måske i den forkerte retning.

Crazy Camilla (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Crazy Camilla


Dato : 23-06-04 21:55


"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:kkcjd014j7rcg9k6afl7ngs99sc4057f3k@4ax.com...
> Tue, 22 Jun 2004 21:04:04 +0200, Crazy Camilla wrote:
>
> >Ja, det er rigtig nok.
> >Men grunden til at jeg spørger er, at hvis vi ikke kan få hvalpene
> >afsat, så er der en dame vi kender der gerne vil formidle dem videre,
> >men det vil hun kun gøre hvis de er vaccinerede og enten tatoverede
> >eller chipmærkede. Det er derfor jeg spørger hvad det koster.
>
> Åh nej åh nej...
> En hundehandler står parat til at overtage hvalpene, som I har født
> op (forhåbentligt på gedigent hvalpefoder) så hun kan score kassen!
>
> Hvorfor dog gå i panik? Jeg har da før haft hvalpene helt op til
> 9 mdr. og alligevel solgt godt!
> De skal ikke vaccineres og chipmærkes før de er 12 uger. Nu har du
> vist ikke fortalt, hvor gamle de er, eller hvad de er blandet af,
> men I skulle gerne kunne få 1500,- for dem pr. stk.!
>
> I må gerne maile mig, hvis der er noget, jeg kan hjælpe med.
>
>

Hej.

Jeg går ikke i panik, bare rolig.
Det er alle omkring mig der panikker, ikke mig.
Jeg har jo sagt det er ikke noget problem med de hvalpe, jeg skal nok sørge
for dem.
Hvalpene er endnu ikke født, og jeg ved ikke hvilken race/blanding faderen
er. Men moderen er en dansk/svensk gårdhund.

Med venlig hilsen Camilla.



Snasse (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Snasse


Dato : 22-06-04 18:22


"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:40d8438a$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en hvalp?
Hvad
> er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne varierer, men jeg
> vil gerne vide noget om niveauet.
> Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?
>
> Med venlig hilsen Camilla.
>

Hej Camilla

Spurgte min dyrlæge, Årslev Dyreklinik, idag ang alm sundhedstjek af 8
ugers hvalpe. Han tager 310 kr for første hvalp og så er der rabat på de
efterfølgende, hvis du kommer med et helt kuld hvalpe. Prisen ville
gennemsnitlig være ca 150 kr pr hvalp

Så mon ikke der er den samme rabatordning hvis de skal vaccineres/chippes.?

--
Susanne
www.vufferne.dk



Crazy Camilla (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Crazy Camilla


Dato : 22-06-04 20:12


"Snasse" <vick@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40d86aa3$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> news:40d8438a$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hej.
> >
> > Hvad koster vaccination + chipmærkning eller øretatovering af en hvalp?
> Hvad
> > er billigst, chip eller tatoo? Jeg ved godt at priserne varierer, men
jeg
> > vil gerne vide noget om niveauet.
> > Får man rabat hvis man kommer med et helt hvalpekuld?
> >
> > Med venlig hilsen Camilla.
> >
>
> Hej Camilla
>
> Spurgte min dyrlæge, Årslev Dyreklinik, idag ang alm sundhedstjek af 8
> ugers hvalpe. Han tager 310 kr for første hvalp og så er der rabat på de
> efterfølgende, hvis du kommer med et helt kuld hvalpe. Prisen ville
> gennemsnitlig være ca 150 kr pr hvalp
>
> Så mon ikke der er den samme rabatordning hvis de skal
vaccineres/chippes.?
>
> --
> Susanne
> www.vufferne.dk
>
>

Hej.

Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og den
er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som Puk
gør på forsiden? Sådan har jeg altså aldrig nogensinde set Trine ligge. Det
ser lidt sjovt ud synes jeg. Trine ligger altid med bagbenene bøjet.

Med venlig hilsen Camilla.



Snasse (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Snasse


Dato : 22-06-04 20:47



> Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og den
> er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som Puk
> gør på forsiden? Sådan har jeg altså aldrig nogensinde set Trine ligge.
Det
> ser lidt sjovt ud synes jeg. Trine ligger altid med bagbenene bøjet.
>
> Med venlig hilsen Camilla.
>
Hej Camilla

Jeg ved ikke om det er helt normalt, men sådan ligger begge vores hunde tit.
Cavalieren ligger helt fladt på maven når hun sover, der er benene dog ikke
helt trakt bagud, som du ser ved Puk på forsidebilledet.

Men det tyder ihvertfald på deres hofter ikke fejler noget :)

--
Susanne
www.vufferne.dk



Heidi Jensen (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Heidi Jensen


Dato : 22-06-04 21:10


"Snasse" <vick@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40d88cb0$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>
> > Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og
den
> > er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som
Puk
> > gør på forsiden? Sådan har jeg altså aldrig nogensinde set Trine ligge.
> Det
> > ser lidt sjovt ud synes jeg. Trine ligger altid med bagbenene bøjet.
> >
> > Med venlig hilsen Camilla.
> >
> Hej Camilla
>
> Jeg ved ikke om det er helt normalt, men sådan ligger begge vores hunde
tit.
> Cavalieren ligger helt fladt på maven når hun sover, der er benene dog
ikke
> helt trakt bagud, som du ser ved Puk på forsidebilledet.
>
> Men det tyder ihvertfald på deres hofter ikke fejler noget :)
>

Det kan man ikke helt regne med- min tæves kuldsøskende incl. hende selv-
ligger alle sådan med bagbenene (det ser meget sjovt ud). Men der er nu
altså en med HB C, 2 med B og en enkel med A! Men jeg har også altid fået at
vide, at det er gode tegn- og det er nu ikke altid- men sikkert oftest!

Heidi

> --
> Susanne
> www.vufferne.dk
>
>



Snasse (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Snasse


Dato : 22-06-04 21:35


> >
> > Men det tyder ihvertfald på deres hofter ikke fejler noget :)
> >
>
> Det kan man ikke helt regne med- min tæves kuldsøskende incl. hende selv-
> ligger alle sådan med bagbenene (det ser meget sjovt ud). Men der er nu
> altså en med HB C, 2 med B og en enkel med A! Men jeg har også altid fået
at
> vide, at det er gode tegn- og det er nu ikke altid- men sikkert oftest!
>
> Heidi

Nej det kan jeg godt se, har bare altid troet det var tilfældet.

Susanne



Heidi Jensen (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Heidi Jensen


Dato : 22-06-04 21:42


"Snasse" <vick@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40d8980d$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > >
> > > Men det tyder ihvertfald på deres hofter ikke fejler noget :)
> > >
> >
> > Det kan man ikke helt regne med- min tæves kuldsøskende incl. hende
selv-
> > ligger alle sådan med bagbenene (det ser meget sjovt ud). Men der er nu
> > altså en med HB C, 2 med B og en enkel med A! Men jeg har også altid
fået
> at
> > vide, at det er gode tegn- og det er nu ikke altid- men sikkert oftest!
> >
> > Heidi
>
> Nej det kan jeg godt se, har bare altid troet det var tilfældet.

Hmm det hedder heller ikke HB, men HD.... og jeg troede ligesom dig, indtil
det modsatte var bevist!

>
> Susanne
>
>



Snasse (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Snasse


Dato : 22-06-04 21:50


"Heidi Jensen" <beardie_s@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40d8997b$0$265$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Snasse" <vick@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:40d8980d$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > > >
> > > > Men det tyder ihvertfald på deres hofter ikke fejler noget :)
> > > >
> > >
> > > Det kan man ikke helt regne med- min tæves kuldsøskende incl. hende
> selv-
> > > ligger alle sådan med bagbenene (det ser meget sjovt ud). Men der er
nu
> > > altså en med HB C, 2 med B og en enkel med A! Men jeg har også altid
> fået
> > at
> > > vide, at det er gode tegn- og det er nu ikke altid- men sikkert
oftest!
> > >
> > > Heidi
> >
> > Nej det kan jeg godt se, har bare altid troet det var tilfældet.
>
> Hmm det hedder heller ikke HB, men HD.... og jeg troede ligesom dig,
indtil
> det modsatte var bevist!

Vidste godt hvad du mente :))

Susanne



Bolette Nielsen (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Bolette Nielsen


Dato : 22-06-04 23:20


"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:40d884b7$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og den
> er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som Puk
> gør på forsiden?

Hej Camilla.

Nu er jeg godt nok ikke Susanen, men vælger nu at give et svar også. Min
hund ( også en D/S gårdhund ) ligger ikke sådan, men jeg kender mange hunde
der gør det, og jeg tror faktisk bare at de ligger godt sådan. Passede
engang en beagle, og han lå ALTID sådan, så tror ikke det er så usædvanligt.

Til Susanne

Det er en utrolig sød og charmerende gårdhund du har, hun er dejligt. Er hun
blevet parret?

Mange gårdhunde hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk



Snasse (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Snasse


Dato : 23-06-04 08:07

> Til Susanne
>
> Det er en utrolig sød og charmerende gårdhund du har, hun er dejligt. Er
hun
> blevet parret?
>
> Mange gårdhunde hilsner fra
>
> Bolette
> www.bolettes.dk
>
>
Hej Bolette

Mange tak. Din Nicki er bestemt en flot hund, har også vist Puk ham og sagt
at det var sådan en fyr hun skulle have.

Nej hun er endnu ikke blevet parret, men vi regner med det til hendes næste
løbetid som skulle komme inden for 1-2 måneder.
Troede vi havde fundet en villig han, men det ved jeg ikke, da jeg ikke har
hørt fra dem et stykke tid.

--
Susanne
www.vufferne.dk



x Vuf x (23-06-2004)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 23-06-04 17:40

Wed, 23 Jun 2004 09:07:23 +0200, Snasse wrote:

>Nej hun er endnu ikke blevet parret, men vi regner med det til hendes næste
>løbetid som skulle komme inden for 1-2 måneder.
>Troede vi havde fundet en villig han, men det ved jeg ikke, da jeg ikke har
>hørt fra dem et stykke tid.

Husk nu at hannen ikke kun skal være villig. Det er alle hanner da,
der kommer i nærheden af en løbsk tæve, når hun er højløbsk!


--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Pwh (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 23-06-04 17:45

x Vuf x wrote:
> Wed, 23 Jun 2004 09:07:23 +0200, Snasse wrote:
>
>> Nej hun er endnu ikke blevet parret, men vi regner med det til
>> hendes næste løbetid som skulle komme inden for 1-2 måneder.
>> Troede vi havde fundet en villig han, men det ved jeg ikke, da jeg
>> ikke har hørt fra dem et stykke tid.
>
> Husk nu at hannen ikke kun skal være villig. Det er alle hanner da,
> der kommer i nærheden af en løbsk tæve, når hun er højløbsk!

Ikke min )

/Jens (med kastreret hanhund)



x Vuf x (23-06-2004)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 23-06-04 21:26

Wed, 23 Jun 2004 18:45:07 +0200, Pwh wrote:
>x Vuf x wrote:

>>Husk nu at hannen ikke kun skal være villig. Det er alle hanner da,
>>der kommer i nærheden af en løbsk tæve, når hun er højløbsk!

>Ikke min )
>/Jens (med kastreret hanhund)

En kastrat er ikke en hanhund...Måske hankøn...


--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Pwh (24-06-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 24-06-04 16:57

x Vuf x wrote:
> Wed, 23 Jun 2004 18:45:07 +0200, Pwh wrote:
>> x Vuf x wrote:
>
>>> Husk nu at hannen ikke kun skal være villig. Det er alle hanner da,
>>> der kommer i nærheden af en løbsk tæve, når hun er højløbsk!
>
>> Ikke min )
>> /Jens (med kastreret hanhund)
>
> En kastrat er ikke en hanhund...Måske hankøn...

Ok, så er Tyson 1/2 hanhund. Men det passer nu heller ikke helt hvad jeg siger,
fornylig mødte vi en ung Lab der lige havde været i løbetid, og der begyndte han
straks på alle de gode gamle bevægelser igen, det er første gang jeg har set det
siden han blev kastreret, men det er jo heller ikke det hvide snit han har fået,
så noget er der nok tilbage. Nu er jeg spændt på hvordan han vil reagerer på
Angel når hun kommer i løbetid for første gang om 1/2 års tid

/Jens



x Vuf x (24-06-2004)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 24-06-04 21:30

Thu, 24 Jun 2004 17:56:43 +0200, Pwh wrote:
>x Vuf x wrote:

>>En kastrat er ikke en hanhund...Måske hankøn...

>Ok, så er Tyson 1/2 hanhund. Men det passer nu heller ikke helt hvad jeg siger,
>fornylig mødte vi en ung Lab der lige havde været i løbetid, og der begyndte han
>straks på alle de gode gamle bevægelser igen, det er første gang jeg har set det
>siden han blev kastreret, men det er jo heller ikke det hvide snit han har fået,
>så noget er der nok tilbage. Nu er jeg spændt på hvordan han vil reagerer på
>Angel når hun kommer i løbetid for første gang om 1/2 års tid

Dér kan du se bare! Hihihi...


--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Pia Palmblad Wright (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Pia Palmblad Wright


Dato : 23-06-04 10:18


> snip


> > Susanne
> > www.vufferne.dk
> >
> >
>
> Hej.
>
> Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og den
> er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som Puk
> gør på forsiden? Sådan har jeg altså aldrig nogensinde set Trine ligge.
Det
> ser lidt sjovt ud synes jeg. Trine ligger altid med bagbenene bøjet.
>
> Med venlig hilsen Camilla.

hej Camilla - rigtig mange hunde ligger med bagbenene som Puk gør - også
mine hunde gør det .......... det er der ikke noget unormalt i ........

hilsen Pia



>
>



Ukendt (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-06-04 11:31


"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:40d884b7$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Hej Camilla !

> Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og den
> er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som Puk
> gør på forsiden? Sådan har jeg altså aldrig nogensinde set Trine ligge.
Det
> ser lidt sjovt ud synes jeg. Trine ligger altid med bagbenene bøjet.

Buffy plejede også tit, at ligge sådan, men nu er hun vidst blevet lidt for
tyk.

Kig evt. her:

http://www.tjekmig.dk/html/Buffy/buffy_3.jpg

Jeg tror også det er ganske normalt. Har dog aldrig set de helt store racer
ligge sådan. F.eks. Newf, Skt. Bernhard osv. Kan de mon også finde på, at
ligge sådan ?

Mvh. www.tjekmig.dk




Heidi Jensen (24-06-2004)
Kommentar
Fra : Heidi Jensen


Dato : 24-06-04 13:35


"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse
news:40d95be8$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> news:40d884b7$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Hej Camilla !
>
> > Lige et OT spørgsmål til dig Susanne. Jeg har kikket på hjemmesiden og
den
> > er meget fin. Men er det almindeligt at en hund ligger på den måde som
Puk
> > gør på forsiden? Sådan har jeg altså aldrig nogensinde set Trine ligge.
> Det
> > ser lidt sjovt ud synes jeg. Trine ligger altid med bagbenene bøjet.
>
> Buffy plejede også tit, at ligge sådan, men nu er hun vidst blevet lidt
for
> tyk.
>
> Kig evt. her:
>
> http://www.tjekmig.dk/html/Buffy/buffy_3.jpg
>
> Jeg tror også det er ganske normalt. Har dog aldrig set de helt store
racer
> ligge sådan. F.eks. Newf, Skt. Bernhard osv. Kan de mon også finde på, at
> ligge sådan ?

Ja det kan de- gå en tur ind på showdogs, på felix's sider, der kan du finde
en Grand Danois, der ligger sådan- det ser yderst besynderligt ud!

Heidi

>
> Mvh. www.tjekmig.dk
>
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177550
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408823
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste