Mac er stadig sløj :-(((
Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-06-04 15:38

Hej i supergruppen

I tidligere tråde, har jeg fortalt om forskellige symptomer primært kun
på "admin user".

De dansende ikoner kloner er på mystisk vis heldigvis forsvundet

Nu er den gal igen! Et af symptomerne var ved 2 stk. applescripts at
når jeg klikkede, skete der ikke noget, men dock seperatorlinien
bevægede sig lidt, og lukkede
igen med det samme.

nu er der det samme med Quicktime, når jeg db.klikker på en QT film,
bevæger seperatorlinien sig, et blåt ikon forsøger at vise sig , men så
lukker og slukker docken.

Og her er det begge mine brugere der er ramt, mountproblemet var kun på
"admin user"

Det virker hvis jeg FØRST åbner QT, men det er da ikke meningen, vel?!

Jeg har også flere gange været udefor, at jeg godt kan flytte cursor,
men der er ikke effekt når jeg klikker. Heller ikke hvis jeg griber i
blå vinduesbjælke for at få side op eller ned

Som følge af problemerne slettede jeg en del 3.parts software, og endte
med at lave en "arcive and install" , samt diskrep.

Nogen der kan finde hovede og hale i det? :-/

Det vil glæde mig!

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-06-04 17:39

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> lukker og slukker docken.
>
> Og her er det begge mine brugere der er ramt, mountproblemet var kun på

QT kom tilsyneladende iorden ved SW opdatering )

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge