Eksporter fra iPhoto
Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-06-04 14:27

Jeg er løbet ind i et irriterende problem: Jeg kan ikke eksportere
billeder fra iPhoto. Når jeg vælger "Eksporter" fra Arkiv-menuen, sker
der som regel intet overhovedet. En gang imellem er der så den variant,
at den godt nok kommer en grå skærm frem med oplysning om antallet af
fotos og knapper til eksporter og Annuler, resten af feltet er blankt.
Når jeg trykker på "eksporter" sker der intet.
Jeg kan sagtens eksportere fra iPhoto på den bærbare, men på den
stationære, der har hovedbiblioteket vil den ikke lege med.
Jeg har trashet iPhotos plist, men det hjalp ikke, og jeg er lidt
usikker på hvad jeg ellers skal smide ud, uden at risikere at billederne
ryger med.
Er de nogen der kender en løsning, ud over at manuelt trække billederne
ud på skrivebordet?

mvh.
Kaj.

--