Ekstern mikrofon til ibook?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-06-04 15:48

Hej med Jer

Jeg har googlet på dette, men blev mere forvirret end klog

Det er en "ibook graphite clear, 336 Mhz, 320 MB RAM.

Der er ikke indbygget mikrofon, og ejeren vil gerne lydchatte, samtidig
er der et ønske om at få hovedtelefoner med en mikrofon i
(receptionsdamemodellen, kan det lade sig gøre?

Hvad er det bedste til formålet?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Tom

Dato : 21-06-04 16:51

Tror at du skal/bør lede efter en USB løsning, der evt har medfølgende
software, som kan det der med chat etc.. ( IP telefoni !?)
Tom

On 21/06/04 16:48, in article
1gfqo1y.1250gycfxvc3kN%mailloneFJERN@netscape.net, "Lone Schmidt"

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-06-04 11:46

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hvad er det bedste til formålet?

Find ham et USB eller Bluetooth headsæt. almindelige analoge
mikrofoner duer ikke da iBogen ikke har en analog lydindgang.

Alle bluetooth headsæts duer under 10.3x.
Hvilke USB headsæts der duer ved jeg ikke - jeg mener osse de er
relativt dyre, da markedet for den slags er ret lille.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).