Prisforskel - kan det virkelig være sandt?
Fra : 409

Dato : 20-06-04 10:32

Hejsa,

Jeg har kigget lidt på den Powerbook:
.. 256MB DDR333 SDRAM (256MB built-in)
.. 60GB Ultra ATA drive (4200rpm)
.. Keyboard & Mac OS
.. 1.33GHz PowerPC G4
.. 12.1-inch TFT display
.. NVIDIA GeForce FX GO 5200 - 64MB DDR
.. 56K internal modem
.. Power Adapter
.. Battery

I applestore koster den kr. 13.990,-
På Novodrom.com koster den kr. 12.400,- (omregnet fra Euro 1669,-)

Er der nogle problemer med at bestille den fra Tyskland?
Man kan vel specificere tastatur?
Er der nogen der har prøvet dette "trick"?

Pfh. tak for hjælpen!

Mvh. Leon Jessen
email@mit_navn_med_små_bogstaver_ud_i_et.dk

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-06-04 10:54

409 wrote:

> [...]
> På Novodrom.com koster den kr. 12.400,- (omregnet fra Euro 1669,-)
>
> Er der nogle problemer med at bestille den fra Tyskland?

størrer forsendelses omkostninger

> Man kan vel specificere tastatur?

mig bekendt kan du vælge lokalsproget samt international,
dvs. amerikansk.

> Er der nogen der har prøvet dette "trick"?

bestilt varer fra udlandet? det er der da masser der har
prøvet. Normalt spiser forsendelse, valutavekslingen
(næsten) hele prisforskellen. Og hvis du bestiller uden
for EU kommer der importmoms på (25%).

JonB