PIONEER DVD-RW DVR-104 og medier
Fra : Finn Poulsen

Dato : 17-06-04 16:52

Hej
Jeg skal shoppe nogle DVD-RW medier til min Imac g4/800. Jeg har rygter
om at de nye 4x skiver kan ødelægge min brænder, er det rigtigt? Jeg
har kig på nogle DVD+RW Verbatim 4X 4,7GB, er de O.K ? elller skal jeg
hellere vælge 2x versionen.-eller nogle helt tredje ..
vh
Finn

Fra : Morten Lind

Dato : 17-06-04 21:27

Finn Poulsen <finnpoulsen@nospam.dk> wrote:

> [...]
> har kig på nogle DVD+RW Verbatim 4X 4,7GB, er de O.K ? elller skal jeg
> hellere vælge 2x versionen.-eller nogle helt tredje ..

Du ødelægger ikke drevet - du mangler højest firmware til 104 fra
Panther.

Har du haft Panther nogen tid, har du det sikkert installeret, og du kan
fint køre 4x.

Om du derimod kan køre +RW, tør jeg ikke love, men -RW feljer da heller
ikke noget
M.

Fra : Morten

Dato : 18-06-04 13:24

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

> Om du derimod kan køre +RW, tør jeg ikke love, men -RW feljer da heller
> ikke noget

104 kan såvbidt jeg hukser ikke brænde +R(W). mener at 015 er den
førtse dual brænder fra Pioneer (eller er det monstro 106'eren?)

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).