SMS PR: Em@il
Fra : Niels Poulsen

Dato : 16-06-04 15:18

Kan det ikke lade sig gøre og sendeSMS besked på em@il jeg har en ide om
at det må være telefonnr@sms+udbyder+dk er det bare en skør tanke jeg
har eller er der nogle om det?

Ved retursvar Slet "NOSPAM "
Opføre dig ordninglig bare i dag

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 16-06-04 15:55

npoulsenNOSPARM@post.tele.dk (Niels Poulsen) writes:

> Kan det ikke lade sig gøre og sendeSMS besked på em@il jeg har en ide om
> at det må være telefonnr@sms+udbyder+dk er det bare en skør tanke jeg
> har eller er der nogle om det?

Det kunne man en gang, men alle udbydere har lukket for det i dag. Du
kan få lov til at betale for det på tjenester såsom email2sms.dk.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Niels Poulsen

Dato : 17-06-04 06:09

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Det kunne man en gang, men alle udbydere har lukket for det i dag. Du
> kan få lov til at betale for det på tjenester såsom email2sms.dk.

Findes der så ikke et program udover SMS så er "gammlet og kun kan tage
148 anslag er der ikke et mere nutidiet som kan tage nogle flere anslag
fx 250 eller 300

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 17-06-04 21:18

> [...]

> Findes der så ikke et program udover SMS så er "gammlet og kun kan tage
> 148 anslag er der ikke et mere nutidiet som kan tage nogle flere anslag

Pas. Jeg ved at der på en standard SMS er en begrænsning på 160 tegn,
men man kan kombinere fire beskeder til een lang med en længde på 640
tegn. Jeg er dog ikke klar over, om det afhænger af telefonen,
udbyderen eller det program du anvender.

Har du prøvet at sætte en mobiltelefon til din Mac og se hvad
f.eks. Address Book kan gøre?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Niels Poulsen

Dato : 20-06-04 19:48

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Har du prøvet at sætte en mobiltelefon til din Mac og se hvad
> f.eks. Address Book kan gøre?
Næ jeg ved ikke en gang om man kan få et kabler som passe til en Mac
og en SonnyEriksson Hvor køber man det? og hvad så med dreverne son kan
køre på OS 8,5

Fra : KJ

Dato : 21-06-04 12:31

Niels Poulsen <npoulsenNOSPARM@post.tele.dk> wrote:

> Næ jeg ved ikke en gang om man kan få et kabler som passe til en Mac
> og en SonnyEriksson Hvor køber man det? og hvad så med dreverne son kan
> køre på OS 8,5

Jeg er godt tilfreds med "GSM Remote X" programmet på min PowerBook, det
fungerer fint med SE's bluetooth telefoner.

Ifølge opsætningen kan det køre med en given seriel port, blot der er en
driver til den, så der burde være chance for at få det til at virke med
et SE kabel og en USB converter.

KJ

http://www.cetus.dk

Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-06-04 16:23

KJ <news3@SLETMIG.bifrostnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Ifølge opsætningen kan det køre med en given seriel port, blot der er en
> driver til den, så der burde være chance for at få det til at virke med

Jeg har besøgt ders hjemme side med kunne inte finde så hvis jeg kunne
lokke dig til og oploda det program til min mailbox vil jeg være dig
uderster tak menlig

Niels Poulsen

Fra : KJ

Dato : 21-06-04 17:49

> [...]

> Jeg har besøgt ders hjemme side med kunne inte finde så hvis jeg kunne
> lokke dig til og oploda det program til min mailbox vil jeg være dig

http://www.traud.de/gsm/remote/

Klik på download, så henter du den automatisk.

KJ