/
Forside
/
Interesser
/
Fritid
/
Knallert
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#
Navn
Point
1
pallebhan..
109279
2
Jon
13755
3
NoShyGuy
12369
4
Sunowich
7245
5
rpje
6490
6
scootergr..
5859
7
masteraug..
4691
8
Japse
3488
9
3773
3416
10
dova
3104
New zip får den for meget
Fra :
KlausB
Dato :
08-06-04 13:23
Hej NG
Jeg rendte lige over noget andet på Zippen.
Når jeg bremser ned til et kryds så er det som om at den ikke vil går ned i
omdrejninger.
Min teori er at den dyse jeg har proppet i efter jeg to risten ud af 17.5 mm
karben er for stor alligevel.
Jeg kan mærke at den ligesom har noget benzin den ikke får forbrændt og så
giver den et lille ryk hvor jeg kan mærke at motoren går ned i tomgang. Jeg
synes at tomgangen er rimelig fornuftig.
Hvad siger i?
Venlig hilsen
klaus
Hekto (
08-06-2004
)
Kommentar
Fra :
Hekto
Dato :
08-06-04 13:59
KlausB wrote:
>
> Hvad siger i?
>
At risten højst sansynligt ikke er en begrænsning; men sidder der for at
give 'rolig' indsugningsluft!
Hans-Jacob Møgelmose (
08-06-2004
)
Kommentar
Fra :
Hans-Jacob Møgelmose
Dato :
08-06-04 20:34
"Hekto" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
news:40c5b850$0$312$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> At risten højst sansynligt ikke er en begrænsning; men sidder der for at
> give 'rolig' indsugningsluft!
Risten er en begrænsning.
De har simpelthen sparet pengene på at skifte alle karbs til 10mm ved at
lave en rist der begrænser til 10mm
TT: Lej med luftskruen. Skru den helt ind. Stram ikke hårdt til. Det kan
ødelægge skruen. Og løsn den 1½ omgang. Vrik lidt på gassen og lad den falde
til ro. Juster så en kvart omgang af gangen (til hver side med
udgangspunktet 1½) indtil du finder det sted hvor den står højest i tomgang.
Juster så tomgangen ned til der hvor den var før og juster ind igen indtil
den ikke kan stå højere i tomgang kun ved hjælp af luftskruen.
Husk hvad udgangspunkts indstillingen var hvis det hele skulle gå i ged for
dig så kan du altid sætte den der igen!
Elbarto (
12-06-2004
)
Kommentar
Fra :
Elbarto
Dato :
12-06-04 01:36
"Hekto" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
news:40c5b850$0$312$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> KlausB wrote:
>
>
> >
> > Hvad siger i?
> >
> At risten højst sansynligt ikke er en begrænsning; men sidder der for at
> give 'rolig' indsugningsluft!
Det er en begrænsing .. Motoren er en HiPer2 hvor der sidder 17,5 karbu
Nu skriver du ikke hvad dyse du har i men 78er så fremt resten er lovlig
(evt anden ikke knæk potte) så køre den
Elbarto
KlausB (
15-06-2004
)
Kommentar
Fra :
KlausB
Dato :
15-06-04 12:38
Hej Elbarto
Jeg har lige tjekket, dysen
den originale der sad på før er 56. Og ja jeg er helt sikker.
Den der sidder i nu hvor risten er fjernet er en 62ér
Jeg er godt klar over at, cat potten ikke tillader så meget, så tænker på et
eller andet med en startraffic og så sætte det gamle plastic skilt/skjold
ovenpå.
hvis jeg gør det skal jeg så dyse længere op.
på støttefod og uden luftfilter slår CDIen fra i toppen.
venlig hilsen
Klaus
"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
news:cadjc2$b53$1@news.cybercity.dk...
>
> "Hekto" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> news:40c5b850$0$312$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > KlausB wrote:
> >
> >
> > >
> > > Hvad siger i?
> > >
> > At risten højst sansynligt ikke er en begrænsning; men sidder der for at
> > give 'rolig' indsugningsluft!
>
> Det er en begrænsing .. Motoren er en HiPer2 hvor der sidder 17,5 karbu
>
> Nu skriver du ikke hvad dyse du har i men 78er så fremt resten er lovlig
> (evt anden ikke knæk potte) så køre den
>
> Elbarto
>
>
Søg
Alle emner
Interesser
Fritid
Knallert
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177552
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408847
Brugere :
218887
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.