Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
er det en prins?
Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 20:17

Billedet kan kritiseres.. -max-
news:hvnyc.12022$Vf.618447@news000.worldonline.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 11-06-04 20:24

>Re: er det en prins?

Hvad skal man egentligt kysse for at få en prinsesse? Er nok mere
interesseret i det.

Fin frø - synes billedet er godt.

Jan

Fra : Alex W

Dato : 11-06-04 21:02

> Billedet kan kritiseres.. -max-

Nææh en fin grøn frø ... flot kontrast ...
Fik du dens skønhedssang at høre Max ??

/Alex W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 21:24

"Alex W"

> Nææh en fin grøn frø ... flot kontrast ...
> Fik du dens skønhedssang at høre Max ??
>
> /Alex W

Aaawabaawabaa - ja det var vidunderligt, der var mange -
ikke det man kan kalde en stille tur i naturen, men sikke et
perfekt sted hvis man kunne lokke storkene tilbage, det sker
nok ikke her i kbh.. -max-

Fra : Ole

Dato : 12-06-04 21:52

> Aaawabaawabaa - ja det var vidunderligt, der var mange -
> ikke det man kan kalde en stille tur i naturen, men sikke et
> perfekt sted hvis man kunne lokke storkene tilbage, det sker
> nok ikke her i kbh.. -max-

Så må du nøjes med at se storke ungerne i Ribe.
http://www.jv.dk/storkesiden/ opdateres hvert 4. sekund.

Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 21:58

"Ole" <nomail@hotmail.com> wrote in message

> Så må du nøjes med at se storke ungerne i Ribe.
> http://www.jv.dk/storkesiden/ opdateres hvert 4. sekund.

Nu passer det ikke når Max siger der ingen storke er i København:

http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_3781.jpg

Men han vil sikkert betegne Zoo som snyd.

Fra : Erik W.

Dato : 11-06-04 22:39

Er det en prins? - Hvordan skulle jeg kunne vide det ... jeg ved ikke en
gang om det er en tudse eller en frø
Dejligt billede gode reflekser i vandoverfladen

Mvh Erik

Fra : Alex W

Dato : 11-06-04 23:10

> Er det en prins? - Hvordan skulle jeg kunne vide det ... jeg ved ikke en
> gang om det er en tudse eller en frø
> Dejligt billede gode reflekser i vandoverfladen

Det er en grøn frø .. det er faktisk navnet ... Rana esculenta

Et godt billede, det er det...
Hvis det skulle være en fortryllet prinsesse .. så kys frøen og hop ind i
eventyret

/Alex W

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-06-04 23:43

> Billedet kan kritiseres.. -max-

Hej Max

Det anede mig, siden jeg ikke kunne se din måge, så måtte du jo være ved at
gå i frø....Men nu er det jo ved at være sommer, så kan det jo være du
spirer lidt igen

M.V.H.....Benny..

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-06-04 10:12

"Benny Mortensen"

> [...]
> gå i frø....Men nu er det jo ved at være sommer, så kan det jo være du

- Du har ret Benny, store abstinenser på denne side -
Photosig har været nede nu i over 24 timer. Så jeg troede
jeg kunne stresse af med lidt fugle billeder i går eftermiddags,

File: pipfugl_II.jpg, Camera Model: NIKON D1X
Date/Time: 2004:06:11 16:55:56, Shutter speed: 1/250 sec
Aperture: 4,5, Exposure mode: Av, Flash: Off
Metering mode: Spot, Focal length: 500mm
Focal length: 750mm (in 35mm film), White balance: Cloudy
Saturation: Normal, Sharpness: Normal, Contrast: Normal

File: pipfugl.jpg, Camera Model: NIKON D1X
Date/Time: 2004:06:11 16:52:48, Shutter speed: 1/1000 sec
Aperture: 4,5, Exposure mode: Av, Flash: Off
Metering mode: Center-weighted average
Focal length: 500mm, Focal length: 750mm (in 35mm film)
White balance: Cloudy, Saturation: Normal, Sharpness: Normal
Contrast: Normal... -max-