Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
blindsmagning??
Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 14:44

Jeg ved ikke hvad det her går ud på, for det er
sefølig ikke en forbruger test. Hvorfor gør man det?
-max-

Fra : lars bo

Dato : 11-06-04 17:40

Hej Max
Forkert gruppe, spørg dk.fritid.dyr.hest
Desuden vil de sikkert blive glade for dit billede af en smuk hest der
udsættet for en noget særpræget behandling.
Glæder mig til løsningen på mysteriet.
--
hilsen
lars bo

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 18:53

"lars bo"
> [...]
> Desuden vil de sikkert blive glade for dit billede af en smuk hest der
> udsættet for en noget særpræget behandling.

Hehe - Kim har i binaer forklaret at det er fluenet - smart! -max-