Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En sjov aften med alternativt fotorally
Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 10-06-04 16:46

Hej

Lige en oplevelses-deler med gruppen. Vi afholdte fornylig - i Aalborg
Fotoklub - et fotorally. Ikke noget særligt i det. Det særlige var derimod
at vi havde fritaget deltagerne for at snakke teknik og andet. De blev
nemlig udstyret med et engangskamera med 27 billeder, der skulle dække de 7
emner. Indenfor tidsfristen på 2½ time skulle fotografen så præstere det
ypperste med det udleverede knipskamera. En særdeles underholdende aften, og
ikke mindst jurering. Billederne blev rigtig gode og spændende.

Håber det kan tjene til inspiration for andre.

Mvh.
Karsten

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-06-04 16:49

On Thu, 10 Jun 2004 17:45:55 +0200
"Karsten Kryger Hansen" <karstenkryger@hotmailABC.com> wrote:

> [...]
> rigtig gode og spændende.
>
> Håber det kan tjene til inspiration for andre.

kan man se billederne nogen steder

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 10-06-04 16:56

> kan man se billederne nogen steder

Ja, på klubbens opslagstavle :)
Mon ikke vi scanner nogen af dem. Det skal jeg give videre til vores
webansvarlige.

Med fotohilsen
Karsten