Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder til cd el. dvd
Fra : Toby

Dato : 07-06-04 15:06

Hej

Jeg vil have lagt vores ferie bilelder over på en cd eller dvd ( kan brænde
begge dele) så det er muligt at se dem på dvd afspilleren, som et slideshow.
Billederne er i jpg format og fylder i snit 1 mb/stk
Hvordan gør man det??

mvh

Torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-06-04 15:29

Toby skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Mange brænderprogrammer kan lave det f.x. Nero gør det udemærket - men
ikke noget pynt - viser bare billderne som et slideshow.

Der er så også andre special-programmer til formålet - der kender jeg
"kun" til Ulead DVD Picture Show - det kan lave både på DVD og CD og man
kan lægge music og andet på som baggrund for slideshowet.....

Der er vist mange andre, men jeg kender som nævnt kun dette.

Desuden kan mange nyere DVD-afspillere afspille jpg-filer og selv finde
ud af lave et slideshow - de skal så bare brændes på en data-CD eller
data-DVD.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk