Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Model og Fotografweekend 5. Juni 2004 - Mi~
Fra : Peter Holm

Dato : 07-06-04 10:51

Hej folkens!
Jeg vil da også gerne fremvise mine bedste skud fra det super gode
arrangement på tegnværket i Nørresundby.
Kig ind på http://www.pinknippon.dk/modelweekend/

Dette er mit første forsøg som modelfotograf, men giv blot din mening til
kende uden skelen til min minimale erfaring

Mvh
Peter Holm
.....Canon 300D user

PS: Mit Hitachi 4GB Microdrive kom virkelig til sin ret på såden en dag *ss*

Fra : mig

Dato : 07-06-04 10:56

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Peter Holm
> ....Canon 300D user
>
> PS: Mit Hitachi 4GB Microdrive kom virkelig til sin ret på såden en dag

Hej Peter
superflot resultat, alle billeder er skønne. Det par du fotografere, tog
du ikke nogen af dem sammen ?

--
mvh Kirsten Lehd
Admin for www.vejlenser.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 11:00

"mig" <xxx@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hov jeg har netop skiftet udbyder og måtte til at bruge sunsite og fik
ikke lige min afsender på plads...men mig er altså mig

Fra : Peter Holm

Dato : 07-06-04 12:13

> Hej Peter
> superflot resultat, alle billeder er skønne. Det par du
> fotografere, tog du ikke nogen af dem sammen ?

Tak for roserne.
Jo, jeg tog faktisk en del af de to sammen. Men i mit forsøg på at være
kreativ enten kiksede billederne totalt eller blev alt for opstillede og
dermed ordinære.
Hvis du meget gerne vil se dem, kan jeg da godt poste et par stykker.

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 13:15

> [...]
> dermed ordinære.
> Hvis du meget gerne vil se dem, kan jeg da godt poste et par stykker.

Det vil jeg gerne se
Noget andet er at det er dejligt at kunne se alle dine informationer ved
billederne, og jeg kan se du har brugt 400 og 800 iso ved mange af dem, det
kan mit desværre ikke uden rigtigt meget støj.

Fra : Peter Holm

Dato : 07-06-04 13:44

> Det vil jeg gerne se

Jeg har lagt et par stykker i dk.binaer (par på prøve)
Det var min første modelshooting nogensinde, og jeg var nok en smule
overvældet over at skulle håndtere hele 2 modeller på een gang. Deraf de
manglende superskud. Jeg tager dog gerne udfordringen igen nu hvor jeg har
blot en smule erfaring.

> [...]
> informationer ved billederne, og jeg kan se du har brugt 400 og 800
> iso ved mange af dem, det kan mit desværre ikke uden rigtigt meget

Ja, det er en af de absolut fornemmeste finesser med Caon 300D efter min
mening.

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 13:53

> [...]
> overvældet over at skulle håndtere hele 2 modeller på een gang. Deraf de
> manglende superskud. Jeg tager dog gerne udfordringen igen nu hvor jeg

Jeg får desværre kun at vide de ikke ligger på serveren.
det var også første gang for mig og meget overvældende men sjovt og
lærerigt...
mvh kirsten

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-06-04 12:00

"Peter Holm"
> [...]
> ....Canon 300D user
>
> PS: Mit Hitachi 4GB Microdrive kom virkelig til sin ret på såden en dag *ss*

Der er en flot serie, sjovt at sammenligne jeres forskellige
udtryk.. De fleste er gode, det sidste af fyren, der skulle han
nok ha' kigget ind i kameraet. Og den brune pige kunne også
heve kigget ind i kameraet.. Sminkningen har du ikke noget
haft indflydelse på, imo er den lidt off.. -max-

Fra : Ole C

Dato : 07-06-04 13:02

> [...]
> Peter Holm
> ....Canon 300D user
>
> PS: Mit Hitachi 4GB Microdrive kom virkelig til sin ret på såden en dag

Meget flot serie, min favorit er helt klart det hvor hun sidder på sofaen.

Mvh Ole C
www.condrup.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 07-06-04 13:30

> Meget flot serie, min favorit er helt klart det hvor hun sidder på
> sofaen.

tak.
Ja, det er også på min egen top 5, og et af de billeder der er brugt længst
tid på.

Mvh
Peter

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 07-06-04 15:14

Peter Holm wrote:

> tak.
> Ja, det er også på min egen top 5, og et af de billeder der er brugt længst
> tid på.

Det er også flot efter min mening.

Lige et spørgsmål. Der står det er taget med et 18-55mm objektiv. Er det
kit objektivet til 300D? Og kunne man evt få et ikke resized billede at se?
Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Peter Holm

Dato : 07-06-04 22:02

> Lige et spørgsmål. Der står det er taget med et 18-55mm objektiv. Er
> det
> kit objektivet til 300D? Og kunne man evt få et ikke resized billede
> at se?

Yep, det er kit lens.
Lyset på ansigtet er lavet med sølvreflektor.
Jeg har lagt den ud i høj opløsning her:
http://www.pinknippon.dk/CRW_1964b.jpg

Mvh
Peter

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 07-06-04 22:16

Peter Holm wrote:

> Yep, det er kit lens.
> Lyset på ansigtet er lavet med sølvreflektor.
> Jeg har lagt den ud i høj opløsning her:
> http://www.pinknippon.dk/CRW_1964b.jpg

Ok. Tak for det. Den er jo ikke så ringe som folk går og siger...

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Frederik Thorup

Dato : 08-06-04 15:34

Rasmus Vestergaard Hansen [9000] wrote:
> Ok. Tak for det. Den er jo ikke så ringe som folk går og siger...

Nej den er ganske udemærket, især prisen taget i betragtning. Hvad forventes
egenligt for ca 1000kr? Desuden skal man give betydeligt mere hvis man vil
have en anden der dækker bare nogenlunde det samme område.
Canon har en 17-40 f4 L til ca 6500kr.

MVH
Frederik