Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
modeltypes modeldag
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-06-04 22:04

Hej

Jeg prøver da også lige med et par links til nogle billeder fra modeldagen i
Ålborg.

Hvad synes i ?

Først nogle af Viktoria:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=78030
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=78049 (skal hun beskæres
tættere ?

Og det sidste af Viktoria, lidt leg med et stroboskop flash, ikke helt
vellykket, men jeg lærer det vel engang:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=78074

Og til sidst, et billede af Yesica:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=78041

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-06-04 22:35

hej rene...jeg synes ikke helt de holder rent fotografisk
(kompositionsmæssigt)...de lever meget på Victoria, som er en flot model og
hendes iøjnefaldende styling, men kompositionen er lidt for standard..den
tingest hun har for øjnene gør hende ikke ret, skal jeg hilse og sige...
synes ikke du skal beskære noget i nr 2. kan egentlig godt li billedet af
nr. Yesica men ligger sig også lidt for tæt op af det forventede synes
jeg...