PC emulator til MacOS X?
Fra : Kasper Dreyer

Dato : 04-05-01 12:21

hej

Findes der en god PC emulator til MacOS X. Jeg har en G4 Cube og ville gerne
spille "Black and White" som endnu kun er udgivet til PC (hvis den da
nogensinde kommer til Mac).

Hilsen

Kasper

Fra : Peter Perlsø

Dato : 04-05-01 12:49

in article B7185D35.2B32%kasperignore@imsbignore.au.dk, Kasper Dreyer at
kasperignore@imsbignore.au.dk wrote on 04/05/01 13:20:

> [...]
> spille "Black and White" som endnu kun er udgivet til PC (hvis den da

Du skal vist være meget tålmodig om du vil køre B&W på en Mac under
emulering...

regards , Peter

- http://haxor.dk - Mac news portal for haX0rs
- http://titancity.com - My philosophical hideout...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-05-01 14:50

> [...]

> spille "Black and White" som endnu kun er udgivet til PC (hvis den da

pt. findes der endnu ingen PC emulatore der er Mac OS X native eller
kan afvikles under Mac OS X's Classic miljø.

VPC ventes dog at komme i en Mac OS X version til sommer.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Fra : Kasper Dreyer

Dato : 07-05-01 01:26

On 04/05/01 15:49, in article
040520011549418101%morten.reippuert@get2net.dk, "Morten Reippuert Knudsen"
<morten.reippuert@get2net.dk> wrote:

> pt. findes der endnu ingen PC emulatore der er Mac OS X native eller
> kan afvikles under Mac OS X's Classic miljø.
>
> VPC ventes dog at komme i en Mac OS X version til sommer.

jammen så må jeg jo bare se tiden an - tak for det.

hilsen

kasper