Interbyg
Fra : Henrik

Dato : 11-06-04 14:29

Hej,

Jeg kan se, at det er længe siden at du har haft dit indlæg, og måske
er du slet ikke interesseret i erfaringer vedr. Interbyg mere. Her
kommer dog lidt til at begynde med.
Vi valgte Interbyg til at bygge vores nye hus, som skulle stå færdigt
den 1/8-2003. Som situationen er nu, er det endnu ikke færdigt, da
alle ydermure er ved at blive revet ned, hvorefter det skal mures op
på ny.
Hvad det hele ender med, vil jeg gerne komme ind på, forhåbentlig i
løbet af en 14 dages tid.

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 11-06-04 16:32

On 11 Jun 2004 06:28:46 -0700, sandraoghenrik@stofanet.dk (Henrik)
wrote:

> [...]
>på ny.
>Hvad det hele ender med, vil jeg gerne komme ind på, forhåbentlig i

Hvilket indlæg svarer du på?

Fra : Henrik

Dato : 12-06-04 11:14

kelds@ofir.dk wrote in message news:<p3kjc0tj9pk88r92f74c435sm95fsamtrc@4ax.com>...

> Hvilket indlæg svarer du på?
Jeg svarer på indlægget af 13 okt 2003 af Gaffa, men har vist ikke
helt styr på, hvordan det fungerer.

Fra : Henrik

Dato : 20-06-04 19:45

sandraoghenrik@stofanet.dk (Henrik) wrote in message news:<f921dccf.0406110528.2023e952@posting.google.com>...
> [...]
> på ny.
> Hvad det hele ender med, vil jeg gerne komme ind på, forhåbentlig i

P.S. Se billeder og kommentarer fra vores Interbyg hus på
http://medlem.jubii.dk/sandraoghenrik/

Fra : Mr.K

Dato : 27-08-04 20:27

Hvordan er det gået ??