Maling
Fra : Ole L.

Dato : 10-06-04 21:22

Hvem har gode ideer m.h.t. maling til gavle, udhæng vinduer m.m. Jeg mener
at Gori og Pinotex tager sig så rigeligt betalt for navnet, så hvad kan man
få til priser der også er til at betale, og selvfølgelig også bliver
siddende på træværket?

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-06-04 00:15

"Ole L." <ole_lyckegaard_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> få til priser der også er til at betale, og selvfølgelig også bliver

Du kan købe billige træbeskyttelser. Men skal det være billigt og holdbart
kan du selv lave malingen. Den holder i mange år og koster lang mindre end
det du køber, derudover kan du selv bestemme farven.
Kig på www.raadvad.dk De har opskrifter på traditionelle malingstyper. Den
stærkeste er nok okseblod, det holder i 3-400 år uden efterbehandling!
Det realistiske er nok at satse på linoliemaling eller lign.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®