iTunes synkroniseringsværktøj?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-06-04 21:08

Hej.

Jeg fylder alt min nye musik i min iTunes på Windows og overfører det så en
gang i mellem til min iBook, men det er lidt omstændigm, for jeg er nødt til
at slette alt i iTunes-mappen på Mac'en, og så overføre det hele igen (ca. 8
GB). Findes der ikke et værktøj der nemt kan synkronisere det, og kun
overføre nye filer?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Sebastian

Dato : 10-06-04 09:45

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> [...]
> GB). Findes der ikke et værktøj der nemt kan synkronisere det, og kun

Jeg kender desværre ikke noget til iTunes til Windows og om
databasefilen (iTunes Music Library) kan læses af både iTunes Win og
iTunes Mac.

Men du kan sagtens synchronisere dit lager af musikfiler i stedet for at
kopiere det hele hver gang. SynchronisePro kan synchronisere mapperne
nemt og bekvemt.
(http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12917)
mere af samme slags:
<http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&s
tr=sync+folder&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0>

Du kan selvfølgelig også bare skrive dig en Applescript, der kan det
samme.

Hvis din Mac ikke kan læse iTunes Music bibiliotek fra Win, skal du
genopbygge den i din Mac efter hver sync. Alle indstillinger om
playlists mv. vil desværre være tabt.
Hvis du selv skriver dig en script, vil du kunne undgå dette problem
idet du kan skrive at AppleScript der beder iTunes om kun at tilføje de
filer til biblioteket, der kom ind fra Windows Maskinen.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark