Mail skaber sig
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-06-04 07:00

Mail beder hele tiden om adgangskoden til min epost - og den bliver ikke
godkendt.

Mener at huske at have set tråd om dette... men den er væk.

Erfaringer/gode råd modtages med tak

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-06-04 07:05

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Mail beder hele tiden om adgangskoden til min epost - og den bliver ikke
> godkendt.
>
> Mener at huske at have set tråd om dette... men den er væk.
>
> Erfaringer/gode råd modtages med tak

Da der var problemer med TDC's mailserver i sidste uge, reagerede Mail
netop sådan hos mig. Så måske er din udbyders mailserver nede, og
problemet er løst i morgen.

(Eller den VAR nede, og du kom til at skrive et forkert password ind,
som du bad den om at huske ...)

Men det kan selvfølgelig også være 1000 andre ting .

Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-06-04 18:42

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Da der var problemer med TDC's mailserver i sidste uge, reagerede Mail
> netop sådan hos mig. Så måske er din udbyders mailserver nede, og
> problemet er løst i morgen.

du har vist ret

tak

venlig hilsen