Erfaringer med Molskroen søges
Fra : Rikke og Per

Dato : 03-05-01 22:46

Har I spist/overnattet/holdt selskab på Molskroen ?

Hvis ja - så send et par linjer og fortæl hvordan det var.

mvh
Per

Fra : Rene Strøm

Dato : 04-05-01 09:49

Hej Per,

Om ikke andet så er køkkenchefen Jesper Kock i sig selv rigelig anbefaling
for ikke at snyde sig selv for en af de helt store gastronomiske oplevelser.

Men stedet er også rigtig godt beliggende og yderst smagsfuldt indrettet,
ikke for "fint" - en god blanding af gammelhygge (bygningen) og skandinavisk
designede møbler.

Jeg har selv være der 3 gange - alle gange har vi (min kone og jeg) benyttet
os
at en pakkeløsning med ankomst, kaffe og kage, velkomstdrink, gourmet middag
(6-11 retter)
vin menu, kaffe og cocnag, overnatning og morgenmad. Jeg tror prisen ligger
på omkring
kr. 1200 per person for overnatning og mad ca. 450 for vin menu pr. person
og kaffe og cocnag
efter forbrug.

Men der er noget vi anbefaler til alle. Prøv det - det er stort.

mvh. René

Rikke og Per <NOSPAMperikke@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HjkI6.427$cQ1.59335@news.get2net.dk...

Fra : Christian Bech

Dato : 04-05-01 19:29

Rikke og Per <NOSPAMperikke@get2net.dk> wrote:

> Har I spist/overnattet/holdt selskab på Molskroen ?
>
> Hvis ja - så send et par linjer og fortæl hvordan det var.

VI fejrede vores bryllup derude og var utroligt godt tilfreds. Maden og
betjeningen er i top og de har et yderst kræsent forhold til råvarer.
Kokken fortalte, at han stort set dagligt stod i kontakt med 60
forskellige leverandører, da han foretrak at købe sine varer direkte og
ikke gennem grossist.

Siden har de fået ny kok, Jesper Kok (det hedder han altså) som for
tiden er regerende danmarksmester og for nylig har repræsenteret Danmark
i Paris (jeg kan desværre ikke huske hans placering), så kvaliteten er
utvivlsomt ikke blevet dårligere.

Værelserne er et kapitel for sig. Vi skippede brudesuiten og tog et
almindeligt dobbeltværelse med havudsigt. Det var meget stort og flot
udstyret med et stort dagligstuemiljø, lækre møbler, B&O-fjernsyn, Georg
Jensen sengetøj etc. Kort sagt: Smagfuld, diskret luksus ned i mindste
detalje.

Jeg kan kun anbefale stedet.

--
- Christian. "Og naar de Skillerum, der lukker om Staterne,
Nationaliteten, om føje Tid falder for den kosmopolitiske