Fejlmelding i Panhter
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 08-06-04 20:44

Nu er jeg ved det: finpudsning.
Når Panther starter kommer følgende:
"True Finder Integration (TM) did not load because it requires Stuffit
Engine 6.0 or greater"

? Hvad er True FInder Integration? Hvordan fungerer det? Er det
nødvendigt?

Nej, det er ganske vist, at jeg kun har Stuffit Engine v. 5.5 - den kom
vist med OS'et?
Kan man downloade Engine 6.0 eller større gratis (har smugkigget, det er
store filer, derfor spørger jeg, _før_ jeg downloader den)

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten

Dato : 12-06-04 11:15

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> Når Panther starter kommer følgende:
> "True Finder Integration (TM) did not load because it requires Stuffit
> Engine 6.0 or greater"

> ? Hvad er True FInder Integration?

noget fims fra stuffit deluxe

>Hvordan fungerer det?

Du kan tiægå stuffit de luxes fuktioner fra enten kontrext menu eller
menulinien.

> Er det nødvendigt?

nej. slå det fra.

> Nej, det er ganske vist, at jeg kun har Stuffit Engine v. 5.5 - den kom
> vist med OS'et?

det er en meget gammel svend - version 7 af motoren samt stuffit
expander skulle gerne være installeret sammen med din panther.

> Kan man downloade Engine 6.0 eller større gratis (har smugkigget, det er
> store filer, derfor spørger jeg, _før_ jeg downloader den)

Hent stuffit expander 8.x fra Aladdin!

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 12-06-04 13:55

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> det er en meget gammel svend - version 7 af motoren samt stuffit
> expander skulle gerne være installeret sammen med din panther.

Der kom vist ikke noget med installeringen af Panther. Kommando-f kunne
ikk finde noget (andet end den gamle svend)

> Hent stuffit expander 8.x fra Aladdin!

Er gjort. Men den oprindelige fjelmelding kommer stadigvæk. Lukker den
bare,

--
v.h.
Mich.