Finder har ændret sprog
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 07-06-04 19:27

Hej gruppe.

Der er åbenbart ingen ende på de numre, min eMac vil lave med mig.

Nu er Finder pludselig på engelsk på min brugerkonto, men ikke på de
andre konti. Jeg har ledt og ledt i menuer og hjælp, men jeg kan ikke
finde ud af, hvordan jeg skal slå den tilbage til dansk.

Venlig hilsen
Jens Vesterdahl

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-06-04 19:33

Jens Vesterdahl <j_e_n_s@r_e_m_i_s_e_n.d_k> wrote:

> [...]
> andre konti. Jeg har ledt og ledt i menuer og hjælp, men jeg kan ikke
> finde ud af, hvordan jeg skal slå den tilbage til dansk.

Har du prøvet : æblemenu-systemindstillinger-international, og dér
trækker du dit foretrukne sprog øverst. Virker efter næste log ud
Hvilke andre numre har din emac lavet, det virker som om det er mange?
Min PB driller nemlig osse mig, og så kunne vi jo udveksle numre ;-D
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 07-06-04 20:35

In article <1gf127f.1gcqtgr190sj40N%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> Har du prøvet : æblemenu-systemindstillinger-international, og dér
> trækker du dit foretrukne sprog øverst. Virker efter næste log ud

Har prøvet - dansk var øverst i forvejen - det virker ikke :(

Derudover flipper hjælp-viseren af og til stadig ud og smadrer sine
prefs. På et råd herindefra sletter jeg så prefs, så kører den igen.

Mvh
Jens