Mounte og unstuff?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-06-04 05:15

Jeg har et par programmer der efter mount og unstuff, ser mystiske ud.
Når jeg åbner i kolonne, er det kun den halve lodrette del jeg ser, og
ingen tekst

Når jeg klikke på et ikon (kan jo ikke se hvad der står), er
beskrivelsen (kind): Unix Execuable File??

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-06-04 05:29

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> ingen tekst
>
> Når jeg klikke på et ikon (kan jo ikke se hvad der står), er
> beskrivelsen (kind): Unix Execuable File??

Ha!!

Nu nærmer jeg mig sgu´!

Hvis jeg "unstuffer" som anden bruger, er der ingen problemer ,
programmerne viser sig som de skal, og skrivebordet står stille!

Ergo er det min "brugerkonto" der er noget galt med, men hvad gør jeg
nu? :-/
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge