DivX 5.1.1, parent??
Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-06-04 09:21

Jeg er jo igang med at slette, men ved DivX 5, står "parent" som
MacOS, hvad betyder det?

Det hele ligger i : /HD/libr/ niveau, det tør jeg sgu´ikke slette
uden at I siger god for det!

3ivx, havde heldigvis en "uninstaller", men der ligger 3 log filer,
(i brugerniveau) og mit princip er ikke at slette log, er det ok?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 06-06-04 13:41

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Det hele ligger i : /HD/libr/ niveau, det tør jeg sgu´ikke slette
> uden at I siger god for det!

Det skulle der ikke ske noget ved; Det er først når du når til
/System/libr/ niveau du skal holde fingrene( eller musen) væk.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-06-04 13:59

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Det skulle der ikke ske noget ved; Det er først når du når til
> /System/libr/ niveau du skal holde fingrene( eller musen) væk.
>
> mvh.
> Kaj.

Tak Kaj

Jeg slettede een efter een af 3. parts SW, og det var konfabulator der
drillede. Så undgik jeg at gå i clinch med DivX 5.1.1
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-07-04 12:34

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Jeg er jo igang med at slette, men ved DivX 5, står "parent" som
> MacOS, hvad betyder det?

hvorfor vil du slette den? Den gør ingen skade.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-07-04 18:28

> hvorfor vil du slette den? Den gør ingen skade.

Det var i forbindelse med at PB, spassede helt ud, og jeg mistænkte 3.
parts SW.

Jeg har det med at downloade alle mulige smarte ting og sager og
derefter ikke have tid til at sætte mig ind i dem, så glemmer jeg hvad
det er

Men jeg smed den aldrig ud, og har lige installeret den på Keld´s Mac,
han QT kunne ikke afspille en AVI film, ind med DivX 5 , og vupti, den
spiller fint

Men har stadig ikke fundet ud af hvad der menes når der står "parent"?

Nysgerrigheden vil ingen ende tage her
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge