Av min nakke
Fra : Melanie

Dato : 27-05-04 22:17

*GG*

Jeg har været til Metallica konsert og her leget teenager igen og har
headbanget rigtig meget. Nu har jeg kanon ondt i nakken og et godt stykke
ned af ryggen. Noget jeg kan gøre for at få smerten væk, eller bare lindre
den lidt? *GG*

Mvh Melanie

Fra : Padmé Amidala

Dato : 28-05-04 06:38

Håber det var en god koncert! :)
Mht dine smerter, så er der ikke noget du kan gøre, andet end at tage den
med ro og give det tid, så skal det nok gå væk...

VH
Padmé

Fra : Melanie

Dato : 28-05-04 22:59

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> wrote in message
> Håber det var en god koncert! :)

Den var helt vildt kanon fed. Kan slet ikke falde ned oven i stemning igen.

> Mht dine smerter, så er der ikke noget du kan gøre, andet end at tage den
> med ro og give det tid, så skal det nok gå væk...

Piv!

> VH
> Padmé

Har prøvet med kulde og varme. Det lindre lidt, men at ligge godt, er det
bedste.

Mvh Melanie

Fra : Fino

Dato : 28-05-04 20:44

prøv Ibuprofen, som hjælper godt ved muskelsmærter.

Fra : Melanie

Dato : 28-05-04 23:03

"Fino" <maritafinn@vip.cyberØØØØcity.dk> wrote in message
> prøv Ibuprofen, som hjælper godt ved muskelsmærter.

Tak, det ville jeg rigtig gerne, men har et problem med det, da jeg er i
behandling for mavesår, og derved er div. alm. smertestillende medisin,
total gift for min mave. Har ikke lige fået snakket med lægen om et
alternativ endnu. Ellers tak for rådet.

Selv om det gør ret nas, var det klart det hele værd. Konserten var bare
såååååå fed!! *GG*

Mvh Melanie

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-05-04 23:20

"Melanie" <melanie@dinven.dk> skrev

> Selv om det gør ret nas, var det klart det hele værd. Konserten var bare
> såååååå fed!! *GG*

Find en der kan massere nakken.

Mvh.

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 29-05-04 16:34

Ibuprofen findes også som creme, man bare smører på det ømme sted. Virker
både bedøvende og skulle vist også her hjælpe med betændelsestilstand.
Virker uden at påvirke maven.

VH
--
Venlig hilsen
Birgitte Abkjær

OBS: Fjern dyret fra min e-mailadresse
ved direkte henvendelse!

Fra : Melanie

Dato : 29-05-04 23:06

"Birgitte Abkjær" <paogbaZEBRA@oncable.dk> wrote in message
> Ibuprofen findes også som creme, man bare smører på det ømme sted. Virker
> både bedøvende og skulle vist også her hjælpe med betændelsestilstand.
> [...]

Ok, tak det viste jeg ikke.
Min nakke kan stadig mærkes *GG* men er på et mere normalt av plan nu, så nu
er det ved at blive ok igen.

Tak for hjælpen til jer alle.

Mvh Melanie

Fra : Jørgen

Dato : 30-05-04 08:16

Jeg havde mavesår i 15 år og havde ingen problem med ,buprofen selv om alle
andre læger så rødt når de hørte det, min egen læge ordinerede dem som 500
enhver (Jeg fik enheder og acnil i perioden).
Så et par dage og tre kun du sikkert tåle dem

Hilsen Jørgen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-05-04 08:26

"Jørgen" <js3@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg havde mavesår i 15 år og havde ingen problem med ,buprofen selv om
alle
> andre læger så rødt når de hørte det,

For mange smertestillende piller gælder, at de kan genere maven, hvis de
spises på tom mave.
Heraf kan man så konkludere, at hvis man tager pillerne sammen med mad, så
er der en god cahcne for, at de IKKE vil genere maven. *S*

Tag en banan sammen med pillerne, hvis det er uden for spisetid.

Mvh. Lisbeth

Fra : Jacob

Dato : 28-05-04 23:05

On Thu, 27 May 2004 23:17:14 +0200, Melanie wrote:

> [...]
> ned af ryggen. Noget jeg kan gøre for at få smerten væk, eller bare lindre

Har du kun ondt i nakken? Jeg føler mig som kørt over af en damptromle

-Jacob

Fra : Melanie

Dato : 29-05-04 07:50

"Jacob" <omo@adslhome.dk> wrote in message
> On Thu, 27 May 2004 23:17:14 +0200, Melanie wrote:
>

> Har du kun ondt i nakken? Jeg føler mig som kørt over af en damptromle
>
> -Jacob

Så må du også have haft en fed konsert? *SS*

Mvh Melanie