Lotus Brændeovne
Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-06-04 17:50

Hej
Hvilke kvalitet har en Lotus brændeovn, og hvilke model anbefales
Hilsen
KH

Fra : anders majland

Dato : 07-06-04 20:01

> Hvilke kvalitet har en Lotus brændeovn, og hvilke model anbefales

De har afaik et ganske godt ry, og vi er tilfredse med vores som vi har
haft i godt et år. Eneste ankepunkt er risten til askeskuffen der ikke
går helt godt. Vi har 7110'en med drejesokkel der står mellem 2 stuer

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Møller

Dato : 20-06-04 17:53

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:40c4bb90$0$3051$14726298@news.sunsite.dk...

> De har afaik et ganske godt ry, og vi er tilfredse med vores som vi har
> haft i godt et år. Eneste ankepunkt er risten til askeskuffen der ikke
> går helt godt. Vi har 7110'en med drejesokkel der står mellem 2 stuer

Det kan jeg ikke rigtigt udtale mig om da vi kun har haft vores i 25 år uden
problemer.
Jeg kan ikke huske nr., men svarer til 2060 med sokkel uden glasrude.
Men ellers er det en af dem der har fået bedste "karakterer" i div. test
f.eks. i tænk og test.
Og så er jeg glad for indfyringsklappen på toppen
--
Møller