Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop - hvor ligger filer
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 04-06-04 09:25

Hej

Jeg vil starte på en frisk og formattere hele min harddisk. I den
forbindelse har jeg problemer med at finde de rigtige photoshopfiler til
backup. Jeg tænker især på Photoshops "handlinger". Alle de handlinger jeg
har dér vil jeg nødigt have går tabt, men de må jo ligge som en fil et eller
andet sted. Nogen der ved hvor?

Med venlig hilsen

35mmfilm.dk
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 04-06-04 09:49

Ha, jeg fandt selv ud af det. Jeg glemte jo bare at google er min ven i
nøden

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=backup+photoshop+actions&meta=
hvis andre skulle være nysgerrige...