Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Download Manual
Fra : Yildizhan

Dato : 01-06-04 21:44

Hvor kan jeg finde en dansk manual til IXUS 500 på nettet ??

På forhånd tak

Fra : Henrik Sahl

Dato : 01-06-04 21:56

"Yildizhan" <yildizhan@XXXishoejby.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg finde en dansk manual til IXUS 500 på nettet ??
>
> På forhånd tak

Har du prøvet at lede på f.eks. Canon webside ?

http://www.canon-asia.com/supports/CJ.html

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Sahl

Dato : 01-06-04 22:12

"Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> wrote in message

> "Yildizhan" <yildizhan@XXXishoejby.dk> wrote in message

> Har du prøvet at lede på f.eks. Canon webside ?
>
> http://www.canon-asia.com/supports/CJ.html

Hov, jeg så ikke du skrev dansk, sorry.

Mvh
Henrik

Fra : Børge Larsen

Dato : 01-06-04 21:57

Det tror jeg ikke du kan, husk på der er copyright på den slags.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-06-04 23:37

Yildizhan skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Det kan du ikke på lovlig vis, da Canon Danmark sidder på rettighederne,
og de tillader ikke, at den kan downloades.

Men din lokale fotohandler kan skaffe en original til dig.

Ellers kan du hente en engelsk på:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

- bemærk, at navnet i USA er Powershot S500 - så det hedder manualen på
denne side.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk