Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad skal jeg vælge ?? Jeg har kastet min ~
Fra : Simon D

Dato : 23-05-04 20:17

Hej
Jeg regner med det er herinde jeg kan få lidt feedback på min søgen efter et
digitalkamera. Som skrevet er min kærlighed faldet på Nikon coolpix 5700,
men jeg er meget i tvivl om det er pengene værd, for man kan jo virkelig
også få mange gode til 3-4000 kr som bliver rost til skyerne rundt omkring.
Mine krav er egentlig ikke ret specifikke, men noget med et godt zoom,
hurtig autofocus, rimelig lysfølsomt, god til at tage billeder tæt på.
Som i nok kan læse jer til er jeg ikke ret kyndig ud i fotografering, men
jeg sætter pris på at når jeg tager et billede kan jeg være rimelig sikker
på et godt resultat uanset forhold, og så regner jeg da også med at det skal
være noget jeg kan beholde nogle år, og måske selv blive lidt bedre til at
tage billeder.
Min økonomiske smertegrænse ligger ved 5000kr og ikke højere.
Simon

Fra : Bon

Dato : 23-05-04 20:46

"Simon D" <side@"FJERN"stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tage billeder.
> Min økonomiske smertegrænse ligger ved 5000kr og ikke højere.

Også et jeg havde kig på for noget tid siden. Men så faldt jeg over
dette link:
http://reviews.cnet.com/Nikon_Coolpix_5700/4852-6501_7-9985065.html?tag=box

Jeg valgte så et andet.
--
BA

Fra : A. Einstein

Dato : 24-05-04 09:53

"Simon D" <side@"FJERN"stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> tage billeder.
> Min økonomiske smertegrænse ligger ved 5000kr og ikke højere.

http://www.dpreview.com

vil nok være en bedre hjælp for at vælge. Men det kommer an på hvad du gerne
vil bruge den til. Har du noget preferencer?

Fra : KR

Dato : 24-05-04 10:54

"Simon D" skrev i en meddelelse news:40b0f889$0$11579$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> digitalkamera. Som skrevet er min kærlighed faldet på Nikon coolpix 5700,
> men jeg er meget i tvivl om det er pengene værd
-KLIP-

Jeg har fundet et side med fotos taget med et Nikon coolfpix 5700:
http://members.fortunecity.com/thephotogallery/dragonfly.htm
--
Mvh. K.R.