Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual f. Olympus C-8080
Fra : Børge Larsen

Dato : 21-05-04 17:37

Hej i gruppen.
Jeg står for at anskaffe Olympus C-8080, men da jeg godt vil læse lidt mere
om den inden jeg beslutter mig, har jeg brug for at kigge i referance
manualen. Det er kun Basic manualen der ligger på nettet. Så hvis en ejer af
C-8080 vil maile mig en PDF fil m. manualen, vil jeg være meget taknemlig.

På forhånd tak.

Børge
bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 21-05-04 19:48

> [...]
af
> C-8080 vil maile mig en PDF fil m. manualen, vil jeg være meget taknemlig.

Hvis der er nogen som har det, vil jeg også gerne have den sendt til denne
mail: seth@removedaydreamer.dk hvor "remove" skal fjernes. Når min næste løn
tikker ind så køber jeg nemlig det kamera. Og som Børge Larsen skriver, så
vil det jo være rart hvis man kunne læse manualen "mens man venter" :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 21-05-04 20:30

Klaus G. wrote:

> [...]
> tikker ind så køber jeg nemlig det kamera. Og som Børge Larsen skriver, så
> vil det jo være rart hvis man kunne læse manualen "mens man venter" :)

OK, så er vi jo snart nok til en lille C-8080 klub Jeg skulle gerne
modtage et eksemplar i starten af den kommende uge...

REference manualen kan findes her:
http://www.olympusamerica.com/files/C8080WZReferenceManual.pdf
Der er måske nogle format-fejl i filen, men det kan også være at min
PDF-læser bare er forældet.

Der findes en Quick Start Guide samt en Basic Manual på adressen
http://www.olympus.co.jp/en/support/imsg/digicamera/download/manual/

Check desuden http://www.molon.de/8080.html#TechnicalData

--
Vh Kurt http://www.aub.dk/~kkjen

Fra : Børge Larsen

Dato : 21-05-04 23:09

Tak for hjælpen, det lige hvad jeg kunne bruge.

m.v.h.

Børge