Hjælp: Blæseren lyder som en barbermaskine~
Fra : Anna

Dato : 03-06-04 20:29

Hej

Har en PB12" som desværre ikke lyder for godt. Den har det helt fint
indtil blæseren slår til. Blæseren lyder nærmest som en barbermaskine
(blot ikke nær så højt), men når man sætter hovedet mod bagsiden af
mac'en er den ikke for god.

Lyden varierer alt efter underlag og hvilken vinkel jeg har mac'en i.

Hvad kan der gøres? Mac'en er kun 6 mdr. gammel og jeg ville være meget
ked af at sende den ind til rep, da jeg ikke rigtig kan undvære den.

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Lars

Dato : 03-06-04 20:50

Min blaeser larmer ogsaa. Jeg tror ikke det er unormalt. Heldigvis saetter
min ikke igang ret tit - kun naar jeg virkelig presser Mac'en. Din gaar
forhaabentligt heller ikke igang hver gang du arbejder? Hvis den goer ville
jeg blive mere bekymret end over lidt stoej.

Fra : Anna

Dato : 04-06-04 05:50

Tak for svaret - Jo måske er der ikke noget galt, problemet er bare at
den har "ændret" lyd her i går aftes....

Den normale kølerlyd har fået sig en grim undertone - den lyder meget
mere harsk i det nu end tidligere, som opm blæseren måske kommer en
anelse imod et eller andet inden i maskinen, eller den er ved at stå af?

PB'en er kun 6 måneder og bliver kun brugt om aftenen/morgenen og i
weekenderne så blæseren har ikke kørt ret meget.

Er der nogen der har haft lignende problemer med mac's eller PB's?

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)